berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

FiberDizay Nasıl Bir Hosting?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kskerdal35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 86
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Simdi Arkadaslar kafam cok karıstı bilişim cok iyi gözüküo fakat arkadaslar burda ticketlere bakmıyor serveri gec veriyor felen diyorsunz yani hangi bilişim güzel anlamadım gitti
 
Gece Gece Ne KULLANIYORSUNUZ !

sorunu söyleyim ticketlere bakabilirdiniz :) ticket e bakacak kimse yoksa yardımcı olalım hem daha siz benim msn adresimi eklemediniz canlı destekdende yolladım istediği

Heus@Metin2.org adlı msn adresimi Sahte Msn Değil


Gece gece kimin ne kullandığı belli forumda sizlere cesaret veriliyor anlaşılan ağzı olan konuşuyor.
Messenger adresine sahte de demedik iste sana 100 tane açayım.
Sen benden hizmet almadın Onur KARA aldı, o zaman efendi olucaksın ve konuşmayacaksın, emin ol gerekli işlemi başlatabilirim, kimseden korkum yok.
 
atmadık mı sizsiniz aciz ozaman , filesinizi bizmi düzenliyeceğiz scripti bizmi gelip , filesinizi düzenleyeceğiz sizin sorunları düzelmeniz gerekmiyormu , bizim kabahatımız ne kim aciz acaba msnden cevap mı verdiniz ticketemi baktınız diğerlerigibi şikayet konusumu açtık gidip kküfür edip kötüledikmi domainimiz 15 gün sonra kayıt edildi bunuda diyin bakalım
şuanki filesleri sorunsuzdur çünkü metin2seo sahibi serhat yazdı oda iyi bir bilişimci filesi de sağlamdır
 
Simdi Arkadaslar kafam cok karıstı bilişim cok iyi gözüküo fakat arkadaslar burda ticketlere bakmıyor serveri gec veriyor felen diyorsunz yani hangi bilişim güzel anlamadım gitti

Firmaya lafım yok işde files yapan @Metin2seo sağlam yapamış ergenlerle uğraşmak zordur bilirim sürekli yazarlar edeblice yazdık söyledik ticket attik geri kapadık ticketi sorunu kendimiz çözdük filesi sağlam değildi kendimiz düzenledik devam ediyoruz sadece ticketlere cevap geç veriliyor hem diyim 10 gün sonra verildi sunucumuz stok olmaya bilir anladıkda bildirebilirler stok yok bekleyin deseler amenna ama onuda demediler :)
 
Simdi Arkadaslar kafam cok karıstı bilişim cok iyi gözüküo fakat arkadaslar burda ticketlere bakmıyor serveri gec veriyor felen diyorsunz yani hangi bilişim güzel anlamadım gitti


Beyefendi siz hiç bir zaman kişilerin ağzına bakmayın. Bizde alıp almamanız bizim önemli değil benim adresim belli adım belli bizi gayet iyi biliyorlar.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst