HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba Arkdaslar
Yaklasık 3 yıldır Metin2 private serverler ile ugrasıyorum. 2 adet bilişim almıstım
1.Arzu Bilişim
2.TrSunucular
2 Bilişimde bana sorunlu files verdiler sürekli oyundaki userler dc yiyor girisler kapanıyordu.Bu yüzden metin2 pvp lerden bıkmıstım 1 sene boyunca knight oynadım
Bıraktıktan kısa bir süre sonra Trsunucuları gordum üstünde biraz arastırma yaptım forumda hic bir sikayet konusu yoktu o yüzdenn bu bilişimden 45 TL ye 1 gb sunucu aldım
bu aldıgım fileste sorunluydu girisler kapanıyordu fakat Parayı yatırdıktan 20 dk sonra serveri elime aldım bu konuda cok iyiler fakat adam gibi bir files verselerde 1.5 , 2yıl boyunca onlardan satın alıcaktım filesimi neyse bu zamanlarda FibeyDizayn cok iyi bir bilişime benziyor filesleri olsun packleri olsun forumda hakkında hic sikayet gormedim
eski bir hosting olmalılar sizlere soruyorum FiberDizayn nasıl bir hosting güzelmi kotu ise onerdiğiniz bir hosting felen varsa sogleyin lutfen
Yaklasık 3 yıldır Metin2 private serverler ile ugrasıyorum. 2 adet bilişim almıstım
1.Arzu Bilişim
2.TrSunucular
2 Bilişimde bana sorunlu files verdiler sürekli oyundaki userler dc yiyor girisler kapanıyordu.Bu yüzden metin2 pvp lerden bıkmıstım 1 sene boyunca knight oynadım
Bıraktıktan kısa bir süre sonra Trsunucuları gordum üstünde biraz arastırma yaptım forumda hic bir sikayet konusu yoktu o yüzdenn bu bilişimden 45 TL ye 1 gb sunucu aldım
bu aldıgım fileste sorunluydu girisler kapanıyordu fakat Parayı yatırdıktan 20 dk sonra serveri elime aldım bu konuda cok iyiler fakat adam gibi bir files verselerde 1.5 , 2yıl boyunca onlardan satın alıcaktım filesimi neyse bu zamanlarda FibeyDizayn cok iyi bir bilişime benziyor filesleri olsun packleri olsun forumda hakkında hic sikayet gormedim
eski bir hosting olmalılar sizlere soruyorum FiberDizayn nasıl bir hosting güzelmi kotu ise onerdiğiniz bir hosting felen varsa sogleyin lutfen
Kendilerinin server fileslerini ben yazmaktayım.
Özellikle de şu son filesten sonra , denemenizi tavsiye ederim
Özellikle de şu son filesten sonra , denemenizi tavsiye ederim

yarın sizden almayı %100 dusunuyorum fakak baskalarını goruslerinide bekliyorumİyi Bir Firma Fakat Böyle Şeyler Neden Benı bulur Bİlemiyorum
2 Gündür Serveri Bekliyorum.Beklemenın sonu selamettir
2 Gündür Serveri Bekliyorum.Beklemenın sonu selamettirAynı şekilde FİBERDİZAYN gerçekten kaliteli çok hoş gürülü destekli bir firmadır alıcaksanız eğer öneririm yani paradan kaçınmayanlar için diyorum kaliteyi zaten ucuzda bulamazsınız ama gerçekten güzel bir firma tavsiye ederim.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 38
- Görüntüleme
- 8K
- Cevaplar
- 19
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 116
- Görüntüleme
- 14K
- Anket
- Cevaplar
- 68
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 4K
