xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Kıza Aşık Oldum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GuettaFatih
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1 haftadır görüyorsun hiçbir şekilde adını öğrenemedin mi?
Etrafında dönüp duracağına direk git selam ben..... tanışabilirmiyiz de. Hayır derse Canın sağolsun sen kaybettin der geçersin bu kadar uzatmaya gerek yok ki .
:D
:m08::m08:
 
Merhaba Arkadaşlar

Ben 8. sınıfa gidiyorum
Okulumuzda başka sınıftan hoşlandığım bir kız var kızı
okulda 1 haftadır görüyorum ve onu görünce kalbim
yerinden çıkacakmış gibi oluyor yani Sırılsıklam aşık oldum
diyebilirim . Kızla konuşurdum ama daha birbirimizin adını
bile bilmiyoruz facebooku varmı onuda bilmiyorum sevgilisi
varmı onuda bilmiyorum . Lütfen bu konuda bana neler
önerebilirsiniz.
Ben 8.Sinifta hic asik olmadim 9'a gidiyorum hala degilim o kizin senin sinifinda arkadasi varsa konus ama seni yanlis anlicak.
 
:) Göz göze gelmeye çalış sürekli bu kızla, 1 gün 2 gün derken 3.gün selamlaşır olursunuz sonra tanışırsın konuşursun :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst