HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
:m08::m08:1 haftadır görüyorsun hiçbir şekilde adını öğrenemedin mi?
Etrafında dönüp duracağına direk git selam ben..... tanışabilirmiyiz de. Hayır derse Canın sağolsun sen kaybettin der geçersin bu kadar uzatmaya gerek yok ki .
![]()
Ben 8.Sinifta hic asik olmadim 9'a gidiyorum hala degilim o kizin senin sinifinda arkadasi varsa konus ama seni yanlis anlicak.Merhaba Arkadaşlar
Ben 8. sınıfa gidiyorum
Okulumuzda başka sınıftan hoşlandığım bir kız var kızı
okulda 1 haftadır görüyorum ve onu görünce kalbim
yerinden çıkacakmış gibi oluyor yani Sırılsıklam aşık oldum
diyebilirim . Kızla konuşurdum ama daha birbirimizin adını
bile bilmiyoruz facebooku varmı onuda bilmiyorum sevgilisi
varmı onuda bilmiyorum . Lütfen bu konuda bana neler
önerebilirsiniz.
Göz göze gelmeye çalış sürekli bu kızla, 1 gün 2 gün derken 3.gün selamlaşır olursunuz sonra tanışırsın konuşursun 
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 369
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 355
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 296
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 722

