kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Kıza Aşık Oldum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GuettaFatih
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Gelip geçici şey bunlar boşver sen bu işleri erken daha :D
 
Gelip geçici şey bunlar boşver sen bu işleri erken daha :D

Bu sefer glip geçici birşey değil kardeşim inan bana bir kızı hiç bu kadar sevmemiştim sabah kalktıktan 3 saniye sonra aklıma giriyor uyuyana kadarda çıkmıyor rüyamdada görüyorum bazen okuldada sürekli etrafında dönüyorum beni yavaş yavaş farkediyor yakında tanışma teklifi edicem ...
 
Merhaba Arkadaşlar

Ben 8. sınıfa gidiyorum
Okulumuzda başka sınıftan hoşlandığım bir kız var kızı
okulda 1 haftadır görüyorum ve onu görünce kalbim
yerinden çıkacakmış gibi oluyor yani Sırılsıklam aşık oldum
diyebilirim . Kızla konuşurdum ama daha birbirimizin adını
bile bilmiyoruz facebooku varmı onuda bilmiyorum sevgilisi
varmı onuda bilmiyorum . Lütfen bu konuda bana neler
önerebilirsiniz.

1 haftadır görüyorsun hiçbir şekilde adını öğrenemedin mi?
Etrafında dönüp duracağına direk git selam ben..... tanışabilirmiyiz de. Hayır derse Canın sağolsun sen kaybettin der geçersin bu kadar uzatmaya gerek yok ki .
:D
 
1 haftadır görüyorsun hiçbir şekilde adını öğrenemedin mi?
Etrafında dönüp duracağına direk git selam ben..... tanışabilirmiyiz de. Hayır derse Canın sağolsun sen kaybettin der geçersin bu kadar uzatmaya gerek yok ki .
:D
@zeyn0;Adminim ben akvaryumda okul geisinde beinm yaslarımda boyu boyuam denk :-)
sarı masvi gözlü sexsi ve güzel kızın birlesim ibir ingiliz veya almana çarptım dilim tutuldu çarptım derken yolda bi sağa gitti m bi sola 3 hamlede kurtuldum dilim tutuldu ne diyebilirdim D

Birdaha rüyamda görürüm keske sory whats your name den girip foto çekip facesini alsaydım ah be ah...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst