noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Kıza Aşık Oldum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GuettaFatih
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaşlar

Ben 8. sınıfa gidiyorum
Okulumuzda başka sınıftan hoşlandığım bir kız var kızı
okulda 1 haftadır görüyorum ve onu görünce kalbim
yerinden çıkacakmış gibi oluyor yani Sırılsıklam aşık oldum
diyebilirim . Kızla konuşurdum ama daha birbirimizin adını
bile bilmiyoruz facebooku varmı onuda bilmiyorum sevgilisi
varmı onuda bilmiyorum . Lütfen bu konuda bana neler
önerebilirsiniz.
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Benim Tavsiyem İlk Önce Kızı Tanıyan Biriyle Arkadaş Ol Sonra Ondan Kız Hakkındaki Tüm Bilgileri Öğren Sevgilisi Varsa Hiç Yanaşma , Yoksa da Bilgi Edindikten Sonra İlk Bi Facebook ta ekle ama hiç bişey yazma sonra okulda etrafından geç ama onunla ilgilendiğini belli etme sonra o arkadaşına rica et kızla konuşmaya giderken senide götürsün aa bak bu Ahmet gibisinden tanıştırır gerisini halledersin zaten kızda senden hoşlanırsa :)
Benim Tavsiyem İlk Önce Kızı Tanıyan Biriyle Arkadaş Ol Sonra Ondan Kız Hakkındaki Tüm Bilgileri Öğren Sevgilisi Varsa Hiç Yanaşma , Yoksa da Bilgi Edindikten Sonra İlk Bi Facebook ta ekle ama hiç bişey yazma sonra okulda etrafından geç ama onunla ilgilendiğini belli etme sonra o arkadaşına rica et kızla konuşmaya giderken senide götürsün aa bak bu Ahmet gibisinden tanıştırır gerisini halledersin zaten kızda senden hoşlanırsa :)
 
Özgüven, sende bu eksik jeff'in dediği gibi tavsiyesine uy hatta arkdaşına bırakmadan işi kendin hallet .d
Olmazsa bırakırsın olursa yaşarsın.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst