berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

FiberDizay Nasıl Bir Hosting?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kskerdal35
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 86
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Mutlu ettin beni gerçekten uzun zamandır savunma yapmıyordum.
Bir amaçda Flood kastım sağol.

İyi reklamın oldu ha :P reklamın iyisi kötüsü olmaz :D

Mutlu olduysan iyi :) Geçmiş bayramın kutlu olsun reca ederim :D
 
Son düzenleme:
Şimdi bana iyilikmi dediniz kötülükmü anlamadım lakin kimseyle bi anlaşmam olmadı hiç kimseyle anlaşmadım ben sadece sorunsuz oyun istedim sizden de dier firmalardan da ama bi şekilde sorunlar yaşadık. Optimusdizayn a gelince o adamlar gördüğüm firmalar içerisinde en iyilerinden biri idi 2 sene önce de 1 yıl calıstım benim bütün sıkıntılarıma baktılar baskalarına baktılarmı bilmem ha su anda siteleri bakımda lakin benim oyunumda problem yok foruma baktıgım kadarıyla herhangi bir şikayette yok demekki kimsenin oyununda sorun yok su an. Ben istiyorumki bizler para veriyoruz sizlerde hizmet ama hizmete gelince bir çok firma dolandırıcı bir coğu sahte bir coğu reklama her seyi yazıyor ama filesinde yazdıkları cıkmıyor (Bu şık içerisindeki firmalardan biride sizsiniz) Demek istediğim anlaşmam yok kimse ile ama ben verdiğim para karsılığında hizmeti alıyorsam emin ol her yerde savunurum hala da savunuyorum. Kapatıp kaçarlarsa bile geri geldiklerinde yine sunucu alacağım firmadır optimusdizayn bak su an 4 ay oldu problem yasamadım fileside sorunsuz hizmetide sizlere bir sey yazınca hemen başlıyorsunuz azarlamaya kaybettiğiniz nokta bu


Ben size iyilik anlamında söyledim ancak siz beni yanlış anlıyorsunuz bundan sonra size ne desem kötü düşünüyorsunuz. Optimus dizaynı çok iyi bilirim çok iyi insanlar ancak konusuna attığınız yorumlarıda unutmadık.
 
Şimdi bana iyilikmi dediniz kötülükmü anlamadım lakin kimseyle bi anlaşmam olmadı hiç kimseyle anlaşmadım ben sadece sorunsuz oyun istedim sizden de dier firmalardan da ama bi şekilde sorunlar yaşadık. Optimusdizayn a gelince o adamlar gördüğüm firmalar içerisinde en iyilerinden biri idi 2 sene önce de 1 yıl calıstım benim bütün sıkıntılarıma baktılar baskalarına baktılarmı bilmem ha su anda siteleri bakımda lakin benim oyunumda problem yok foruma baktıgım kadarıyla herhangi bir şikayette yok demekki kimsenin oyununda sorun yok su an. Ben istiyorumki bizler para veriyoruz sizlerde hizmet ama hizmete gelince bir çok firma dolandırıcı bir coğu sahte bir coğu reklama her seyi yazıyor ama filesinde yazdıkları cıkmıyor (Bu şık içerisindeki firmalardan biride sizsiniz) Demek istediğim anlaşmam yok kimse ile ama ben verdiğim para karsılığında hizmeti alıyorsam emin ol her yerde savunurum hala da savunuyorum. Kapatıp kaçarlarsa bile geri geldiklerinde yine sunucu alacağım firmadır optimusdizayn bak su an 4 ay oldu problem yasamadım fileside sorunsuz hizmetide sizlere bir sey yazınca hemen başlıyorsunuz azarlamaya kaybettiğiniz nokta bu

Optimus Dizaynada bakıcam saol aydınlattıgın icin
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst