HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Mutlu ettin beni gerçekten uzun zamandır savunma yapmıyordum.
Bir amaçda Flood kastım sağol.
İyi reklamın oldu ha
reklamın iyisi kötüsü olmaz 
Mutlu olduysan iyi
Geçmiş bayramın kutlu olsun reca ederim 
Son düzenleme:
Şimdi bana iyilikmi dediniz kötülükmü anlamadım lakin kimseyle bi anlaşmam olmadı hiç kimseyle anlaşmadım ben sadece sorunsuz oyun istedim sizden de dier firmalardan da ama bi şekilde sorunlar yaşadık. Optimusdizayn a gelince o adamlar gördüğüm firmalar içerisinde en iyilerinden biri idi 2 sene önce de 1 yıl calıstım benim bütün sıkıntılarıma baktılar baskalarına baktılarmı bilmem ha su anda siteleri bakımda lakin benim oyunumda problem yok foruma baktıgım kadarıyla herhangi bir şikayette yok demekki kimsenin oyununda sorun yok su an. Ben istiyorumki bizler para veriyoruz sizlerde hizmet ama hizmete gelince bir çok firma dolandırıcı bir coğu sahte bir coğu reklama her seyi yazıyor ama filesinde yazdıkları cıkmıyor (Bu şık içerisindeki firmalardan biride sizsiniz) Demek istediğim anlaşmam yok kimse ile ama ben verdiğim para karsılığında hizmeti alıyorsam emin ol her yerde savunurum hala da savunuyorum. Kapatıp kaçarlarsa bile geri geldiklerinde yine sunucu alacağım firmadır optimusdizayn bak su an 4 ay oldu problem yasamadım fileside sorunsuz hizmetide sizlere bir sey yazınca hemen başlıyorsunuz azarlamaya kaybettiğiniz nokta bu
Ben size iyilik anlamında söyledim ancak siz beni yanlış anlıyorsunuz bundan sonra size ne desem kötü düşünüyorsunuz. Optimus dizaynı çok iyi bilirim çok iyi insanlar ancak konusuna attığınız yorumlarıda unutmadık.
İyi reklamın oldu hareklamın iyisi kötüsü olmaz
Mutlu olduysan iyiGeçmiş bayramın kutlu olsun reca ederim
![]()
Ben mutlu oldum seni bozarak sağol.
Şimdi bana iyilikmi dediniz kötülükmü anlamadım lakin kimseyle bi anlaşmam olmadı hiç kimseyle anlaşmadım ben sadece sorunsuz oyun istedim sizden de dier firmalardan da ama bi şekilde sorunlar yaşadık. Optimusdizayn a gelince o adamlar gördüğüm firmalar içerisinde en iyilerinden biri idi 2 sene önce de 1 yıl calıstım benim bütün sıkıntılarıma baktılar baskalarına baktılarmı bilmem ha su anda siteleri bakımda lakin benim oyunumda problem yok foruma baktıgım kadarıyla herhangi bir şikayette yok demekki kimsenin oyununda sorun yok su an. Ben istiyorumki bizler para veriyoruz sizlerde hizmet ama hizmete gelince bir çok firma dolandırıcı bir coğu sahte bir coğu reklama her seyi yazıyor ama filesinde yazdıkları cıkmıyor (Bu şık içerisindeki firmalardan biride sizsiniz) Demek istediğim anlaşmam yok kimse ile ama ben verdiğim para karsılığında hizmeti alıyorsam emin ol her yerde savunurum hala da savunuyorum. Kapatıp kaçarlarsa bile geri geldiklerinde yine sunucu alacağım firmadır optimusdizayn bak su an 4 ay oldu problem yasamadım fileside sorunsuz hizmetide sizlere bir sey yazınca hemen başlıyorsunuz azarlamaya kaybettiğiniz nokta bu
Optimus Dizaynada bakıcam saol aydınlattıgın icin
Ben mutlu oldum seni bozarak sağol.
ben bozulmadım sadece sen flood attın savunma yaptın gittin filesi tescil ettin files karalama dedin

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 38
- Görüntüleme
- 8K
- Cevaplar
- 19
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 116
- Görüntüleme
- 14K
- Anket
- Cevaplar
- 68
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 4K
