Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Program Crack'lemek [IBOT]-[KBOT]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan baha4345
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 46
  • Görüntüleme Görüntüleme 9K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

siz öğrenmeye qbasic den başlayın orda mantığı kavrıyorsun visual sonraki adım ondan sonrada c## :)

Yanlız şunu söyleyim deniyecekseniz Ibot deneyin o daha kolay hacklenebilir çünkü Kbot ta ControlCenter denen ek bi program daha var başlangıçta çalışan.İkisiini birden kırmak çok daha zor olur. Vede konuda yazdıklarına yakın biri olarak hepsini okudum sanırın o nadir kişilerdenim
 
Son düzenleme:
siz öğrenmeye qbasic den başlayın orda mantığı kavrıyorsun visual sonraki adım ondan sonrada c## :)

Yanlız şunu söyleyim deniyecekseniz Ibot deneyin o daha kolay hacklenebilir çünkü Kbot ta ControlCenter denen ek bi program daha var başlangıçta çalışan.İkisiini birden kırmak çok daha zor olur. Vede konuda yazdıklarına yakın biri olarak hepsini okudum sanırın o nadir kişilerdenim

Bence Turkmmo daki bu işlerden anlayan çok iyi bi kişi kendine burdan üyeler seçip iyi bi ekip yapabilir sonrasındada çok kolay şekilde crack ler gelir :)
 
Bence Turkmmo daki bu işlerden anlayan çok iyi bi kişi kendine burdan üyeler seçip iyi bi ekip yapabilir sonrasındada çok kolay şekilde crack ler gelir :)

Neden olmasın .. Kimsenin bu organisazyonu ayarlayacağını sanmıyorum.. biri başkanlık etse gerisi gelirde :(
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst