HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
su yapay zeka seyini bana da ögretirmissin ya tasarımı nasıl yapıyor nasıl yaptırıyorsunuz yada istegine göremi tasarlıyorGüzel bende tasarım ile uğraşıyorum. İşte bu ** yapay zekası hem tasarımda hemde kodlamada heves meves bırakmadı. Imgui videoları izliyodum bugün fakat çok zor ve zahmetli. Sırf arayüz tasarımı yüzünden c# geçtim. C# kötü yanıda projeni kırdılarmı tüm source ellerinde.
Şaka mı yapıyorsun? Bilmiyor musun cidden?su yapay zeka seyini bana da ögretirmissin ya tasarımı nasıl yapıyor nasıl yaptırıyorsunuz yada istegine göremi tasarlıyor
ne yazarsan onu yapıyor ister türkçe ister eng hangi dilin iyiyse detay vererek tane tane yaz gönder bitti :dsu yapay zeka seyini bana da ögretirmissin ya tasarımı nasıl yapıyor nasıl yaptırıyorsunuz yada istegine göremi tasarlıyor
yok gercekten bilmiyorum saka da yapmıyorumŞaka mı yapıyorsun? Bilmiyor musun cidden?
sunu tasarlamam 4 günümü aldı ve daha %50 tasarladım eyer yapay zeka %50 yani 2.5 gün düsürürse sunu tasarlamımı bende istiyorum
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 625
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 772
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 611
