berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Lonca Finali Videosu Ve Görüntüleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan erdemaa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 61
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Şunada bi ödül verin de sussun.
Senın gibi gözümde ödül oldugu ıcın ordan oraya maymun gıbı zıplamadık . Burada maymunluk yapma Boş boş konusup Post da kasma . Benım Ödülde gözüm olsa Summertime yi silmezdım lavuk. Senın gıbı bir bebeden başka bişey beklemezdım zaten ondan ona yalakalık yapmadan sıra gelmıyordur sana hayırlı işler :D
 
Genc Arkadaşlarımız bıraz fazla Reaksiyon vermışler. Öncelıkle @sparkle1; Charını verme muhabbetıne geçelım. Evet Öyle bı teklıf sundu. Ama Karşılıgında Yenılırsenız Sende Verecekmısın dedı Ve Sen o konuya Cevap verdın mı Charımı verecem dıye Havada kalmış bı teklıf bu ki Savas bıttıkden sonra " Cocuk aklı " Sevıncten Charı vercen mı dıye bı ıstekde bulundun bıde bunun uzerıne :D Adama gülerler 100-87 Mehteran yenseydı testereyi verecek mıydın Hayır .
Tıpkı 250 olayında oldugu gıbı eğer mehteran kazansaydı 250 yazarmıydı Hayır demışsınız bu olayda bundan ibaret Yanı.
Geçmış olsun olayına Gelelım . Hayırdır bişey mi oldu neye geçmış olsun . Ely 4' dekı cocuklarla muhattap olmak yetirence sıkıcı Bence Artık benım Adımı kullanmazsanız iyi olur. Oyuna İteme değer veren hasta ruhlu kışılıklersınız ki öyle olmasanız kendı ıcınızde sevınırdınız buraya gelip hasta düşüncelerinizi Ona buna sataşmak ıcın kullanmazdınız. Ben bunu sızın cocuklugunuza veriyorum Ve bu oyunda Turnuvada Zerre kadar umurumda değildi. Olsaydı ELy 3 dekı charımı ıtemlerımı sılmezdım.

Acın mı var o zaman merhem paranı ben karşılıyıcam :D :D Hala konuscak yüzün var mı senin cumartesi günündeki yazdıklarından sonra :D
 
Acın mı var o zaman merhem paranı ben karşılıyıcam :D :D Hala konuscak yüzün var mı senin cumartesi günündeki yazdıklarından sonra :D
o yazılanları bu şekilde algılamanın tek bı acıklaması var o yazılanlara harfi harfine uyuyorsun Hasta kişilikli kişiliğini bizden uzak tut Klavyesi olan yazıyor Yok öyle şöyle demeye gerek yok.
 
Senın gibi gözümde ödül oldugu ıcın ordan oraya maymun gıbı zıplamadık . Burada maymunluk yapma Boş boş konusup Post da kasma . Benım Ödülde gözüm olsa Summertime yi silmezdım lavuk. Senın gıbı bir bebeden başka bişey beklemezdım zaten ondan ona yalakalık yapmadan sıra gelmıyordur sana hayırlı işler :D
Güzel türküymüş.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst