mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Lonca Finali Videosu Ve Görüntüleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan erdemaa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 61
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Benim burada size açıklama yapmamın tek sebebi bir adamın arkasından konuşuyorsunuz ve bundan zevk alıyorsunuz. Benim kişiliğim de buna müsade etmiyor. Ne derseniz diyin susmam yazarım, savunurum haliyle.

Burası bir forum sitesi, gizli şifreli bir alan değil üyeliği olan herkes görüp fikirlerini belirtebilir başkanınızında bi üyeliği olup burdaki herşeyi görebilme yetkisi olduğunu göz önünde bulundurursak neyin kafasını yaşayıpta arkadan konuşmaktan bahsediyosun ? :ka24:Başkanınızın önceden yaptığı yorumlar ve söylediği laflar eleştirilip, cevapları veriliyor. Buda lonca içi ve gizli bi alanda yapılmadığı için gıybete girmez. Lütfen yorumlarınızı 2 defa düşünerek yapınız, laf olsun torba dolsun diyerekten aklınızca bişeyleri savunduğunuzu düşünmeyin.
 
Öncelikle kendi loncamı Ve lonca arkadaşlarımı Tebrik Ederim :)
@Suspended; @NS1; @sparkle1; Sizlere ayrıca geçmiş olsun hele hele sparkle bytestere'ye yenilirsem çarımı vercem dedin ely3deki sözünde durursun umarım @bytestere; :D

Mehterana gelirsek eğer kendinizi avutamıyorsanız ;

HATA YAZIP 6666' YA MESAJ ATIN HATASIZ KUL OLMAZ ŞARKISI CEBİNİZE GELSİN :D :D


FestivaL Akar Alem Bakar...

Genc Arkadaşlarımız bıraz fazla Reaksiyon vermışler. Öncelıkle @sparkle1; Charını verme muhabbetıne geçelım. Evet Öyle bı teklıf sundu. Ama Karşılıgında Yenılırsenız Sende Verecekmısın dedı Ve Sen o konuya Cevap verdın mı Charımı verecem dıye Havada kalmış bı teklıf bu ki Savas bıttıkden sonra " Cocuk aklı " Sevıncten Charı vercen mı dıye bı ıstekde bulundun bıde bunun uzerıne :D Adama gülerler 100-87 Mehteran yenseydı testereyi verecek mıydın Hayır .
Tıpkı 250 olayında oldugu gıbı eğer mehteran kazansaydı 250 yazarmıydı Hayır demışsınız bu olayda bundan ibaret Yanı.
Geçmış olsun olayına Gelelım . Hayırdır bişey mi oldu neye geçmış olsun . Ely 4' dekı cocuklarla muhattap olmak yetirence sıkıcı Bence Artık benım Adımı kullanmazsanız iyi olur. Oyuna İteme değer veren hasta ruhlu kışılıklersınız ki öyle olmasanız kendı ıcınızde sevınırdınız buraya gelip hasta düşüncelerinizi Ona buna sataşmak ıcın kullanmazdınız. Ben bunu sızın cocuklugunuza veriyorum Ve bu oyunda Turnuvada Zerre kadar umurumda değildi. Olsaydı ELy 3 dekı charımı ıtemlerımı sılmezdım.

 
Genc Arkadaşlarımız bıraz fazla Reaksiyon vermışler. Öncelıkle @sparkle1; Charını verme muhabbetıne geçelım. Evet Öyle bı teklıf sundu. Ama Karşılıgında Yenılırsenız Sende Verecekmısın dedı Ve Sen o konuya Cevap verdın mı Charımı verecem dıye Havada kalmış bı teklıf bu ki Savas bıttıkden sonra " Cocuk aklı " Sevıncten Charı vercen mı dıye bı ıstekde bulundun bıde bunun uzerıne :D Adama gülerler 100-87 Mehteran yenseydı testereyi verecek mıydın Hayır .
Tıpkı 250 olayında oldugu gıbı eğer mehteran kazansaydı 250 yazarmıydı Hayır demışsınız bu olayda bundan ibaret Yanı.
Geçmış olsun olayına Gelelım . Hayırdır bişey mi oldu neye geçmış olsun . Ely 4' dekı cocuklarla muhattap olmak yetirence sıkıcı Bence Artık benım Adımı kullanmazsanız iyi olur. Oyuna İteme değer veren hasta ruhlu kışılıklersınız ki öyle olmasanız kendı ıcınızde sevınırdınız buraya gelip hasta düşüncelerinizi Ona buna sataşmak ıcın kullanmazdınız. Ben bunu sızın cocuklugunuza veriyorum Ve bu oyunda Turnuvada Zerre kadar umurumda değildi. Olsaydı ELy 3 dekı charımı ıtemlerımı sılmezdım.

Şunada bi ödül verin de sussun.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst