HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Öncelikle kendi loncamı Ve lonca arkadaşlarımı Tebrik Ederim![]()
@Suspended; @NS1; @sparkle1; Sizlere ayrıca geçmiş olsun hele hele sparkle bytestere'ye yenilirsem çarımı vercem dedin ely3deki sözünde durursun umarım @bytestere;![]()
Mehterana gelirsek eğer kendinizi avutamıyorsanız ;
HATA YAZIP 6666' YA MESAJ ATIN HATASIZ KUL OLMAZ ŞARKISI CEBİNİZE GELSİN![]()
![]()
FestivaL Akar Alem Bakar...
Önyargılarla dolu basit dünyana buradan müdahil olmak pek cazip gelmese de delikanlılık ve söz tutma konusunda Mehteran loncasının hassasiyetini tanımadan anlayamayacağını belirtmek isterim.
Ayrıca zaten yenileceğimiz belliydi 29-22 savaştık. Yine de 13 sayı farkla yenildik bence bu çok önemli bir başarı.
Yine de her iki takımı da tebrik ediyorum.
Şimdi o 29-22 lik kısım biraz işin hatice kısmında kalıyor bizi netice kısmı ilgilendirir. Biz savaşa 50 kişi başvuru yaptık, 30 kişinin savaşa girmesi doğaldır.
13 farkla yenilmek bi başarıdır diyosun, Arenada savaş nerde oldu kardeşim ? Sizin tarafınızdaki kapıda oldu, saldıran taraf bizdik ve kapıda sıkıştırdınız. Kapıda sıkıştırmak yerine ortada savaşsaydınız asıl fark ortaya çıkardı.
FestivaL ailesini oyun süre zarfı içerisinde ve bu tür savaşlara verdiği emeklerden ve çabalardan dolayı bizim için altın değerinde olan her üyesini tebrik ederim :ka19:
Mehteran loncasına gelince verdikleri sözleri yerine getirdiklerinde onlarada Tebrik mesajlarımızı ileteceğiz. Verilen sözler;
ByTestere Lonca turnuvasını kaybederseniz ely4'deki çarını alırım.Kazanırsanız ely3 deki çarımı alırsın girelimmi iddaa'ya kuru kuruya laflamak gitmiyor)
FestivaL Loncasındaki arkadaşlara sesleniyorum , avans verelim gibi konuşmalarda bulunmuşsunuz.
Bir başkan olarak savaşı en az 50 sayı farkla yenmezsek ödülün size verilmesini talep edicem bende)
Malum yarın pazar içinizde az sayıda bulunan sosyal arkadaşlar aktivitelerini yarıda bırakıp savaşmak için turnuva sunucusuna giriş yapmasınlar.Sonuç belli boşa hırpalamayın kendinizi
Not: 2. Alıntıyı yeni farkettimKeşke yenseydinizde 1 farkla yenseydiniz 49 farkta yanınıza kar kalırdı :l04:
ELYM2 SERVERLERİNİN EN İYİ LONCASININ ADI
FestivaL
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Lonca nedir? **bi** toplanma ortak hareket etme ortak dili konuşma **merkezidir.**![]()
![]()
Seni saygıyla anıyorum Denizim :m08:
Ayrıca gül dalında güzeldirbenim her yaptığım yorumu belge şeklinde toplarsan manasız şeyler ortaya çıkar
seni seviyorum ve bana ulaşmanı dört gözle bekliyorum bykıreğa :m08:
Mehteran ekibi artık çenesini kapatsın ve konularımızdan çıksın. Konunun kapatılmamasını istiyoruz yöneticilerden.
Biri yoğun bi özgüven içinde konuşur kaybeder verdiği sözlerden dönmeye başlar, diğeri aklınca bişeyleri savunduğunu zanneder, diğeri full itemli bi çarı sildiğinden bahseder. Kardeş çarını sildiysen bizene niye burda her yorumunda bahsediyosun ? sizin yorumlarınızada, çarlarınızada ihtiyacımız yok bi susun :ka19:
Mehteran ekibine uzun uzun cevaplar vermek isterdim ama malesefki yoğunum. Malum birincisi olduğumuz bi turnuva ve dağıtılıcak ödüller var, onların listesini yapmam lazım
Benim burada size açıklama yapmamın tek sebebi bir adamın arkasından konuşuyorsunuz ve bundan zevk alıyorsunuz. Benim kişiliğim de buna müsade etmiyor. Ne derseniz diyin susmam yazarım, savunurum haliyle.
Burası bir forum sitesi, gizli şifreli bir alan değil üyeliği olan herkes görüp fikirlerini belirtebilir başkanınızında bi üyeliği olup burdaki herşeyi görebilme yetkisi olduğunu göz önünde bulundurursak neyin kafasını yaşayıpta arkadan konuşmaktan bahsediyosun ? :ka24:Başkanınızın önceden yaptığı yorumlar ve söylediği laflar eleştirilip, cevapları veriliyor. Buda lonca içi ve gizli bi alanda yapılmadığı için gıybete girmez. Lütfen yorumlarınızı 2 defa düşünerek yapınız, laf olsun torba dolsun diyerekten aklınızca bişeyleri savunduğunuzu düşünmeyin.
Arkadaşa mesaj attık foruma girmiş fakat cevap vermemiş bu kendi ayıbı loncanızın ayıbıÖnyargılarla dolu basit dünyana buradan müdahil olmak pek cazip gelmese de delikanlılık ve söz tutma konusunda Mehteran loncasının hassasiyetini tanımadan anlayamayacağını belirtmek isterim.
Ayrıca zaten yenileceğimiz belliydi 29-22 savaştık. Yine de 13 sayı farkla yenildik bence bu çok önemli bir başarı.
Yine de her iki takımı da tebrik ediyorum.
Geçmiş olsun ne alaka? Hasta falan değilim ben. Sensin hasta.![]()
İlk tebrik eden bendim zaten. Sizin forumda yaptığınız laf cambazlıklarını kanıtlı olarak yüzüne vurduğum için mi bana bildirdin bu cevabı anlamadım. Orada cevap verememiştin çünkü.
Her neyse kıçı kırık metin2 oyununuzu bu kadar ciddiye almayın. Benim son günümdü dün. Üç gün önce Ely3'teki charımı hiç düşünmeden itemli bir şekilde sildim. Bu sanal ortam benim için hiçbir değer teşkil etmiyor.
Sparkle konusuna gelirsek- Sparkle adlı char @sparkle1; in bir buçuk veya iki sene kadar önceki charı. Şu an Sparkle başkasında. Yanlış anlaşılma olmasın.
Ayrıca bir söz verildiyse o sözün verildiği kişi bu durumla alakalıdır. Sen ne alakasın yani? Sana n'oluyor?
Laf söyleyip duruyosunuz adama. Adam oyuna bile gelemedi dün işi vardı savaşı @NS1; başlattı. On dakika onun için beklettik gelsin diye.
Sorunu olan özel mesajla halleder. Ulu ortalık yere bilip bilmeden bir ton laf geveleyen insanın amacı zaten belli.
Öncelikle kendi loncamı Ve lonca arkadaşlarımı Tebrik Ederim
@Suspended; @NS1; @sparkle1; Sizlere ayrıca geçmiş olsun hele hele sparkle bytestere'ye yenilirsem çarımı vercem dedin ely3deki sözünde durursun umarım @bytestere;
Mehterana gelirsek eğer kendinizi avutamıyorsanız ;
HATA YAZIP 6666' YA MESAJ ATIN HATASIZ KUL OLMAZ ŞARKISI CEBİNİZE GELSİN
FestivaL Akar Alem Bakar...
@Suspended; @NS1; @sparkle1; Sizlere ayrıca geçmiş olsun hele hele sparkle bytestere'ye yenilirsem çarımı vercem dedin ely3deki sözünde durursun umarım @bytestere;
Mehterana gelirsek eğer kendinizi avutamıyorsanız ;
HATA YAZIP 6666' YA MESAJ ATIN HATASIZ KUL OLMAZ ŞARKISI CEBİNİZE GELSİN
FestivaL Akar Alem Bakar...
Moderatör tarafında düzenlendi:
Öncelikle eline sağlık erdem çok güzel olmuş. @erdemaa ;
Savaş konusuna gelirsek zevkli bir savaştı tabikide aşırı heyecan vardı. Yenildikten sonra 250'de biter muhabbeti yüzünden yendiğimiz maç için bile doğru düzgün sevinemedik. Acaba onu yazan arkadaşlar kendileri yenseydiler içinden hangi delikanlı bir adam çıkıpta 250'de bitçekti haksızlık olur muhabbetini yaparlardı,bence hiçkimse yapmazdı. Zaten bu 250'de biter muhabbetini ben sadece Mehteran loncasında duydum. FestivaL'den kimsenin böyle birşeyden haberi bile yok
Herneyse güzel savaştı biz edebiyle sizi tebrik ediyoruz bu güzel savaş için,iyi oyunlar.
FestivaL Akar Alem Bakar
Savaş konusuna gelirsek zevkli bir savaştı tabikide aşırı heyecan vardı. Yenildikten sonra 250'de biter muhabbeti yüzünden yendiğimiz maç için bile doğru düzgün sevinemedik. Acaba onu yazan arkadaşlar kendileri yenseydiler içinden hangi delikanlı bir adam çıkıpta 250'de bitçekti haksızlık olur muhabbetini yaparlardı,bence hiçkimse yapmazdı. Zaten bu 250'de biter muhabbetini ben sadece Mehteran loncasında duydum. FestivaL'den kimsenin böyle birşeyden haberi bile yok
Herneyse güzel savaştı biz edebiyle sizi tebrik ediyoruz bu güzel savaş için,iyi oyunlar.FestivaL Akar Alem Bakar

Moderatör tarafında düzenlendi:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 45
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 65
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 29
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 18
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 29



