HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Her iki loncayıda tebrik ederim zor aşamalardan sunucu lideri olarak çıktılar.. Festival loncası üyelerini tek tek tebrik eder kutlarım 

Öncelikle eline sağlık erdem çok güzel olmuş. @erdemaa ;
Savaş konusuna gelirsek zevkli bir savaştı tabikide aşırı heyecan vardı. Yenildikten sonra 250'de biter muhabbeti yüzünden yendiğimiz maç için bile doğru düzgün sevinemedik. Acaba onu yazan arkadaşlar kendileri yenseydiler içinden hangi delikanlı bir adam çıkıpta 250'de bitçekti haksızlık olur muhabbetini yaparlardı,bence hiçkimse yapmazdı. Zaten bu 250'de biter muhabbetini ben sadece Mehteran loncasında duydum. FestivaL'den kimsenin böyle birşeyden haberi bile yokHerneyse güzel savaştı biz edebiyle sizi tebrik ediyoruz bu güzel savaş için,iyi oyunlar.
FestivaL Akar Alem Bakar![]()
Önyargılarla dolu basit dünyana buradan müdahil olmak pek cazip gelmese de delikanlılık ve söz tutma konusunda Mehteran loncasının hassasiyetini tanımadan anlayamayacağını belirtmek isterim.
Ayrıca zaten yenileceğimiz belliydi 29-22 savaştık. Yine de 13 sayı farkla yenildik bence bu çok önemli bir başarı.
Yine de her iki takımı da tebrik ediyorum.
Öncelikle kendi loncamı Ve lonca arkadaşlarımı Tebrik Ederim![]()
@Suspended; @NS1; @sparkle1; Sizlere ayrıca geçmiş olsun hele hele sparkle bytestere'ye yenilirsem çarımı vercem dedin ely3deki sözünde durursun umarım @bytestere;
Mehterana gelirsek eğer kendinizi avutamıyorsanız ;
HATA YAZIP 6666' YA MESAJ ATIN HATASIZ KUL OLMAZ ŞARKISI CEBİNİZE GELSİN![]()
![]()
FestivaL Akar Alem Bakar...
Geçmiş olsun ne alaka? Hasta falan değilim ben. Sensin hasta.
İlk tebrik eden bendim zaten. Sizin forumda yaptığınız laf cambazlıklarını kanıtlı olarak yüzüne vurduğum için mi bana bildirdin bu cevabı anlamadım. Orada cevap verememiştin çünkü.

Her neyse kıçı kırık metin2 oyununuzu bu kadar ciddiye almayın. Benim son günümdü dün. Üç gün önce Ely3'teki charımı hiç düşünmeden itemli bir şekilde sildim. Bu sanal ortam benim için hiçbir değer teşkil etmiyor.
Sparkle konusuna gelirsek- Sparkle adlı char @sparkle1; in bir buçuk veya iki sene kadar önceki charı. Şu an Sparkle başkasında. Yanlış anlaşılma olmasın.
Ayrıca bir söz verildiyse o sözün verildiği kişi bu durumla alakalıdır. Sen ne alakasın yani? Sana n'oluyor?
Laf söyleyip duruyosunuz adama. Adam oyuna bile gelemedi dün işi vardı savaşı @NS1; başlattı. On dakika onun için beklettik gelsin diye.
Sorunu olan özel mesajla halleder. Ulu ortalık yere bilip bilmeden bir ton laf geveleyen insanın amacı zaten belli.
Moderatör tarafında düzenlendi:
Arkadaşa mesaj attık foruma girmiş fakat cevap vermemiş bu kendi ayıbı loncanızın ayıbıÖnyargılarla dolu basit dünyana buradan müdahil olmak pek cazip gelmese de delikanlılık ve söz tutma konusunda Mehteran loncasının hassasiyetini tanımadan anlayamayacağını belirtmek isterim.
Ayrıca zaten yenileceğimiz belliydi 29-22 savaştık. Yine de 13 sayı farkla yenildik bence bu çok önemli bir başarı.
Yine de her iki takımı da tebrik ediyorum.
Geçmiş olsun ne alaka? Hasta falan değilim ben. Sensin hasta.![]()
İlk tebrik eden bendim zaten. Sizin forumda yaptığınız laf cambazlıklarını kanıtlı olarak yüzüne vurduğum için mi bana bildirdin bu cevabı anlamadım. Orada cevap verememiştin çünkü.
Her neyse kıçı kırık metin2 oyununuzu bu kadar ciddiye almayın. Benim son günümdü dün. Üç gün önce Ely3'teki charımı hiç düşünmeden itemli bir şekilde sildim. Bu sanal ortam benim için hiçbir değer teşkil etmiyor.
Sparkle konusuna gelirsek- Sparkle adlı char @sparkle1; in bir buçuk veya iki sene kadar önceki charı. Şu an Sparkle başkasında. Yanlış anlaşılma olmasın.
Ayrıca bir söz verildiyse o sözün verildiği kişi bu durumla alakalıdır. Sen ne alakasın yani? Sana n'oluyor?
Laf söyleyip duruyosunuz adama. Adam oyuna bile gelemedi dün işi vardı savaşı @NS1; başlattı. On dakika onun için beklettik gelsin diye.
Sorunu olan özel mesajla halleder. Ulu ortalık yere bilip bilmeden bir ton laf geveleyen insanın amacı zaten belli.

Moderatör tarafında düzenlendi:
Geçmiş olsun ne alaka? Hasta falan değilim ben. Sensin hasta.![]()
İlk tebrik eden bendim zaten. Sizin forumda yaptığınız laf cambazlıklarını kanıtlı olarak yüzüne vurduğum için mi bana bildirdin bu cevabı anlamadım. Orada cevap verememiştin çünkü.
Her neyse kıçı kırık metin2 oyununuzu bu kadar ciddiye almayın. Benim son günümdü dün. Üç gün önce Ely3'teki charımı hiç düşünmeden itemli bir şekilde sildim. Bu sanal ortam benim için hiçbir değer teşkil etmiyor.
Sparkle konusuna gelirsek- Sparkle adlı char @sparkle1; in bir buçuk veya iki sene kadar önceki charı. Şu an Sparkle başkasında. Yanlış anlaşılma olmasın.
Ayrıca bir söz verildiyse o sözün verildiği kişi bu durumla alakalıdır. Sen ne alakasın yani? Sana n'oluyor?
Laf söyleyip duruyosunuz adama. Adam oyuna bile gelemedi dün işi vardı savaşı @NS1; başlattı. On dakika onun için beklettik gelsin diye.
Sorunu olan özel mesajla halleder. Ulu ortalık yere bilip bilmeden bir ton laf geveleyen insanın amacı zaten belli.
O Kadar Artistlk Yapmayacaktınız Loncanız Baştan Aşşağı Artist Kanıyor Ve Belli olan Bir Sonuçdu Gün öncesinden Aldığımız Sonuç Adam gibi Tebrik Etmediniz Bile Artist Başkanınız Tek Başına 5 10 Kişinin çenesine Bedel Konuşmalar Yaptı Zaten Sonucu Alınca Gördüğüm Kadarıylada forumda Sesi çıkmıyor ???
pardonda savaşdan önce onca laf edp savşdan sonra sayınız üstündü yenılceğmz bellıydı ynede 13 sayı farkla yenılmek başarıdır demek ne kadar mantıklı olablr kı ? yenlmeyı başarı olarak görüyrsun dyecek bşeym yok. lonca savaşındasn eşt sayıda ws atmıyorsun bı taraf dğer tarafdan üstün olcak kı galıp çıksın. sızın az sayıda olmanz bızım sıkıntımız değl loncanı sağlam kursaydn yapcak bşe yokÖnyargılarla dolu basit dünyana buradan müdahil olmak pek cazip gelmese de delikanlılık ve söz tutma konusunda Mehteran loncasının hassasiyetini tanımadan anlayamayacağını belirtmek isterim.
Ayrıca zaten yenileceğimiz belliydi 29-22 savaştık. Yine de 13 sayı farkla yenildik bence bu çok önemli bir başarı.
Yine de her iki takımı da tebrik ediyorum.
Geçmiş olsun ne alaka? Hasta falan değilim ben. Sensin hasta.![]()
İlk tebrik eden bendim zaten. Sizin forumda yaptığınız laf cambazlıklarını kanıtlı olarak yüzüne vurduğum için mi bana bildirdin bu cevabı anlamadım. Orada cevap verememiştin çünkü.
Her neyse kıçı kırık metin2 oyununuzu bu kadar ciddiye almayın. Benim son günümdü dün. Üç gün önce Ely3'teki charımı hiç düşünmeden itemli bir şekilde sildim. Bu sanal ortam benim için hiçbir değer teşkil etmiyor.
Sparkle konusuna gelirsek- Sparkle adlı char @sparkle1; in bir buçuk veya iki sene kadar önceki charı. Şu an Sparkle başkasında. Yanlış anlaşılma olmasın.
Ayrıca bir söz verildiyse o sözün verildiği kişi bu durumla alakalıdır. Sen ne alakasın yani? Sana n'oluyor?
Laf söyleyip duruyosunuz adama. Adam oyuna bile gelemedi dün işi vardı savaşı @NS1; başlattı. On dakika onun için beklettik gelsin diye.
Sorunu olan özel mesajla halleder. Ulu ortalık yere bilip bilmeden bir ton laf geveleyen insanın amacı zaten belli.
TEBRIKLERŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 45
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 65
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 29
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 18
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 29
