HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Önyargılarla dolu basit dünyana buradan müdahil olmak pek cazip gelmese de delikanlılık ve söz tutma konusunda Mehteran loncasının hassasiyetini tanımadan anlayamayacağını belirtmek isterim.
Ayrıca zaten yenileceğimiz belliydi 29-22 savaştık. Yine de 13 sayı farkla yenildik bence bu çok önemli bir başarı.
Yine de her iki takımı da tebrik ediyorum.
Şimdi o 29-22 lik kısım biraz işin hatice kısmında kalıyor bizi netice kısmı ilgilendirir. Biz savaşa 50 kişi başvuru yaptık, 30 kişinin savaşa girmesi doğaldır.
13 farkla yenilmek bi başarıdır diyosun, Arenada savaş nerde oldu kardeşim ? Sizin tarafınızdaki kapıda oldu, saldıran taraf bizdik ve kapıda sıkıştırdınız. Kapıda sıkıştırmak yerine ortada savaşsaydınız asıl fark ortaya çıkardı.
FestivaL ailesini oyun süre zarfı içerisinde ve bu tür savaşlara verdiği emeklerden ve çabalardan dolayı bizim için altın değerinde olan her üyesini tebrik ederim :ka19:
Mehteran loncasına gelince verdikleri sözleri yerine getirdiklerinde onlarada Tebrik mesajlarımızı ileteceğiz. Verilen sözler;
ByTestere Lonca turnuvasını kaybederseniz ely4'deki çarını alırım.Kazanırsanız ely3 deki çarımı alırsın girelimmi iddaa'ya kuru kuruya laflamak gitmiyor)
FestivaL Loncasındaki arkadaşlara sesleniyorum , avans verelim gibi konuşmalarda bulunmuşsunuz.
Bir başkan olarak savaşı en az 50 sayı farkla yenmezsek ödülün size verilmesini talep edicem bende)
Malum yarın pazar içinizde az sayıda bulunan sosyal arkadaşlar aktivitelerini yarıda bırakıp savaşmak için turnuva sunucusuna giriş yapmasınlar.Sonuç belli boşa hırpalamayın kendinizi
Not: 2. Alıntıyı yeni farkettim
Keşke yenseydinizde 1 farkla yenseydiniz 49 farkta yanınıza kar kalırdı :l04:ELYM2 SERVERLERİNİN EN İYİ LONCASININ ADI
FestivaL
Mehteran loncası normalde geçen sene dağılmış ve tamamiyle ölü bir loncaydı. Turnuvalardan birkaç hafta önce alelacele toplanıp da turnuva sunucusuna çıktık. Bu bile zaten büyük başarıydı. Derme çatma bi kadro ile yapabileceğimizin en iyisinin de iyisiydi bu.
@xHamBeyLoRDx; Herkes kendinden sorumludur kardeşim ben kesinlikle artistlik yapmadım, kimseye laf söylemedim ve savaştan önce hiçbir şekilde biz yenicez veya siz yeniceksiniz diye bir iddaada bulunmadım. Oyun için kimseyi düşman da bellemem. Aranızdan çoğu ile çatır çutur muhabbet ettim savaşa kadar.
Sizi ilk tebrik eden de ben oldum. İki yüz elli durumunu da hiç dile getirmedim falan filan.
Ayrıca yenmek veya yenilmek umrumda değildi. O kadar nadir itemlerim vardı ki Ely3'te.. Hepsini bir çırpıda sildim. Burası bilgisayarı kapatınca bitiyor benim için.
Sadece loncayı canlandıranlardan biri olduğum için kalkıştığım işi bitirmek adına sonuna kadar girdim. Şu sıradan, bilmem kaç yıllık online oyun için kendinizden o kadar ödün veriyor, o kadar sevinip üzülüyorsunuz ki. Diyecek bir şey bulamıyorum halinize. Benim burada size açıklama yapmamın tek sebebi bir adamın arkasından konuşuyorsunuz ve bundan zevk alıyorsunuz. Benim kişiliğim de buna müsade etmiyor. Ne derseniz diyin susmam yazarım, savunurum haliyle.
Bilmiyorum. Gerçekten, benim tanıdığım adam bunu yapmaz. Kendi ağzından aksini duymadığım ya da ondan gelen bir cevap görmediğim sürece onu savunmaya devam edicem.
Bu düşüncenin aksini de düzünü de lafla ispat edebilirim, edebilirsin. Yorum yapmaya dahi gerek yok. Yani demek istediğim kapıda sıkışan taraf siz olduğu kadar bizdik de.
@xHamBeyLoRDx; Herkes kendinden sorumludur kardeşim ben kesinlikle artistlik yapmadım, kimseye laf söylemedim ve savaştan önce hiçbir şekilde biz yenicez veya siz yeniceksiniz diye bir iddaada bulunmadım. Oyun için kimseyi düşman da bellemem. Aranızdan çoğu ile çatır çutur muhabbet ettim savaşa kadar.
Sizi ilk tebrik eden de ben oldum. İki yüz elli durumunu da hiç dile getirmedim falan filan.
Ayrıca yenmek veya yenilmek umrumda değildi. O kadar nadir itemlerim vardı ki Ely3'te.. Hepsini bir çırpıda sildim. Burası bilgisayarı kapatınca bitiyor benim için.
Sadece loncayı canlandıranlardan biri olduğum için kalkıştığım işi bitirmek adına sonuna kadar girdim. Şu sıradan, bilmem kaç yıllık online oyun için kendinizden o kadar ödün veriyor, o kadar sevinip üzülüyorsunuz ki. Diyecek bir şey bulamıyorum halinize. Benim burada size açıklama yapmamın tek sebebi bir adamın arkasından konuşuyorsunuz ve bundan zevk alıyorsunuz. Benim kişiliğim de buna müsade etmiyor. Ne derseniz diyin susmam yazarım, savunurum haliyle.
Arkadaşa mesaj attık foruma girmiş fakat cevap vermemiş bu kendi ayıbı loncanızın ayıbı![]()
Bilmiyorum. Gerçekten, benim tanıdığım adam bunu yapmaz. Kendi ağzından aksini duymadığım ya da ondan gelen bir cevap görmediğim sürece onu savunmaya devam edicem.
13 farkla yenilmek bi başarıdır diyosun, Arenada savaş nerde oldu kardeşim ? Sizin tarafınızdaki kapıda oldu, saldıran taraf bizdik ve kapıda sıkıştırdınız. Kapıda sıkıştırmak yerine ortada savaşsaydınız asıl fark ortaya çıkardı.
Bu düşüncenin aksini de düzünü de lafla ispat edebilirim, edebilirsin. Yorum yapmaya dahi gerek yok. Yani demek istediğim kapıda sıkışan taraf siz olduğu kadar bizdik de.
@xHamBeyLoRDx; Herkes kendinden sorumludur kardeşim ben kesinlikle artistlik yapmadım, kimseye laf söylemedim ve savaştan önce hiçbir şekilde biz yenicez veya siz yeniceksiniz diye bir iddaada bulunmadım. Oyun için kimseyi düşman da bellemem. Aranızdan çoğu ile çatır çutur muhabbet ettim savaşa kadar.
Sizi ilk tebrik eden de ben oldum. İki yüz elli durumunu da hiç dile getirmedim falan filan.
Dediğin Gibi Herkez Kendinden Sorumlu Fakat Orada Bir Grub Savaşı Söz Konusunu Kişisel Yargılayamayız Lonca üyelerinizin Çoğunluğu Bahsettiğim Şekilde Davranışlar Sundular. 250 Durumu Savaş Biter Bitmez En az 15 Üyeniz - 250 ?? Yazdı Emin Olun Savaş 100-87 Mehteran Tarafından Kazanılsaydı 250 Bakış Açınız Bizim Gibi Olacaktı şimdi Uzatan Arkadaşlarınıza Kişisel Yorumlarımızı Yapabiliriz Üstüne Alınanlar Zaten Mesaja Giderini Yapacaktır
DreamTaker'e Selamlar ^^ Dereyi Görmeden Paçaları Sıvadı Havalandı Sonra Gerçekleri Gördü Artık Nasıl Bir Havaysa Çarına İddiaya Giriyor

Şimdi beyler bir kaç kelam bende yazayim unutmayın bu bir oyun,bu tür polemiğe gerek yok turnuva sunucusuna bakan "erdemaa" dır. Savaşlarla ilgilenen o,he şimdi yağcılık yapıyorsun der olursanız,yağ yapacak bir durum yok nasıl benim adım Selahattin se bundan eminsek dediğim şeyde aynıdır. erdemaa illegal bir durum görseydi zaten savaşı iptal eder'di veyahut tekrarlattırırdı. Vel hasıl kelam bırakın 250 den di 29-22 savaştık eşit değildik demeyi tebrik edin geçin. Mehteran loncasına o loncadaki kardeşlerime tebrikler ve takım arkadaşlarımın ellerine sağlık iyi savaş oldu. İyi oyunlar arkadaşlar 

Vel hasıl kelam bırakın 250 den di 29-22 savaştık eşit değildik demeyi tebrik edin geçin.
Cidden okuduklarından bunu mu çıkarttın? Hm.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 45
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 65
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 29
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 18
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 29
