HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tasarımlar:
Silahlar:
Jeneratörler:
Ekstralar ve apis parçası:
Diroitler:
Kapı Zeta:
Kapı Alpha:
Benim aklıma takılan esas soru şu, diroitlere full lf3 mü takacağım da 31 lf3 almam gerekiyor? 2 lf3 ten önce kalkan sıklığını yappmak gibi bir düşünce içerisindeyim.
Not şu an 70 k uri var ve botta.
Sizin bana önerileriniz neler? şimdiden teşekkürler.
Silahlar:
Jeneratörler:
Ekstralar ve apis parçası:
Diroitler:
Kapı Zeta:
Kapı Alpha:
Benim aklıma takılan esas soru şu, diroitlere full lf3 mü takacağım da 31 lf3 almam gerekiyor? 2 lf3 ten önce kalkan sıklığını yappmak gibi bir düşünce içerisindeyim.
Not şu an 70 k uri var ve botta.
Sizin bana önerileriniz neler? şimdiden teşekkürler.
Son düzenleme:
şu anda 7 tane daha alabilecek maddi durumum var.bo2ler reismde göründüğü kadar ise yapma derim ama çoksa yap işe yarıyor
kardeş gemin orta dereceye zor gelmiş
çeşke iris yerine lf3 alsaydın hemen goli almışsın 16 lf3 oldu hadi goli demişssin bne bile almıyorum golide duruyor yani
bende 31 lf3 8 bo2 var 1 iris var ama bu kadarda kötü değil.
ekstralarını alman gerek acil bissürü ekstra ihtiyacın var.
confilerini içindeki sialhlara göre ayarla
çeşke iris yerine lf3 alsaydın hemen goli almışsın 16 lf3 oldu hadi goli demişssin bne bile almıyorum golide duruyor yani
bende 31 lf3 8 bo2 var 1 iris var ama bu kadarda kötü değil.
ekstralarını alman gerek acil bissürü ekstra ihtiyacın var.
confilerini içindeki sialhlara göre ayarla
şu anda 7 tane daha alabilecek maddi durumum var.
yani kalkan düşükse zaten sıklığı yapmana gerek olmaz yaptınmıda kalkan daha çabuk biter bu sefer daha çabuk patlarsn
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 797
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
