mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Buda Benim Gemim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Unistable
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Eski resimler

25499649.jpg


42177020.jpg


90606523.jpg


29987477.jpg


82108866.jpg


55613676.jpg


95310469.jpg



Petim yok ve almayıda düşünmüyorum şimdilik. Yakın zamanda IBOT lisanslı alacağım gibi ama irisleri 8 yapmak için credits kasıyorum. lf3 ve b02 leri de alıyorum tabiki :)

benim şuanki düşüncem argeye yoğunlaşmak önceden zeus ve apis çıkarmak için baya uri heder ettim :D ama 4 apis, 2 zeus çıktı :D:D

bu arada goliath da ticaretteki tasarımlar mevcut

not: resimlerde değişen uri miktarı boxybottan dolayı :D

Yeni resimler

yeni1u.jpg

yeni2o.jpg

yeni3u.jpg

yeni4h.jpg
 
Son düzenleme:
Level'in Rütben yüksek fakat sanırım bot kullanmamışsın kapıların tam değil ayrıca argende az ama ikramiye 6.500 kafa karıştırıyor tabikide :)
 
Argelere Kadar Aynı benim char :D bende bide havoc var

Alpha ve Betayı bitirdim daha önce :D zetaya uğraşayım dedim sonra vazgeçtim zaten 12 parça çıkabildi ancak :D

Level'in Rütben yüksek fakat sanırım bot kullanmamışsın kapıların tam değil ayrıca argende az ama ikramiye 6.500 kafa karıştırıyor tabikide :)

Boxybot kullanmaya çalışıyorum ama sürekli değil x-8 deyim genelde, ama dediğim gibi ıbot almak gibi bir düşüncem var. Genel anlamda os kullanıyorum ve düşman kovalamak baya hoş oluyor :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst