Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Benim Gemim-

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan botculukla
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

kardeş gemin orta dereceye zor gelmiş
çeşke iris yerine lf3 alsaydın hemen goli almışsın 16 lf3 oldu hadi goli demişssin bne bile almıyorum golide duruyor yani
bende 31 lf3 8 bo2 var 1 iris var ama bu kadarda kötü değil.
ekstralarını alman gerek acil bissürü ekstra ihtiyacın var.
confilerini içindeki sialhlara göre ayarla
goliyi 3.7 k credi ye aldım. Uriyle değil yani. ayrıca hangi ekstraları kullancağımı bilemedim yoksa hepsini akşam alaiblirim tek ihtiyacım olan şey bilgi. Ayrıca konfilere ne konulacağı hakkında kafam o kadar karışık ki. güzel bir gemide ne olur onu söylerseniz sevinirim.
Bir arkadaş önce 4 tane iris al sonra lf3 demişti bende ona uydum yoksa bende lf3 taraftarıydım.
 
goliyi 3.7 k credi ye aldım. Uriyle değil yani. ayrıca hangi ekstraları kullancağımı bilemedim yoksa hepsini akşam alaiblirim tek ihtiyacım olan şey bilgi. Ayrıca konfilere ne konulacağı hakkında kafam o kadar karışık ki. güzel bir gemide ne olur onu söylerseniz sevinirim.
Bir arkadaş önce 4 tane iris al sonra lf3 demişti bende ona uydum yoksa bende lf3 taraftarıydım.

önce bende irislere önem verip 6 iris aldım sonra 15 lf3 15 bo2 almıştım adam soyarken direk irisleri sattı:D

Hızlı Konfide İrilerin Yarısına Yada Daha Azına Bo2 Takarsın Devamını Bo2 Yaparsın Ağırda Ağırı Bende Fazla Bilmiyorum Çok İYi Bir gemim Olmadı Şuana KAdar Yeni Olucak
 
önce bende irislere önem verip 6 iris aldım sonra 15 lf3 15 bo2 almıştım adam soyarken direk irisleri sattı:D

Hızlı Konfide İrilerin Yarısına Yada Daha Azına Bo2 Takarsın Devamını Bo2 Yaparsın Ağırda Ağırı Bende Fazla Bilmiyorum Çok İYi Bir gemim Olmadı Şuana KAdar Yeni Olucak

Peki ekstralar?
 
hızlı konfide kalkansız felan gezebilmen için çok iyi bi gemi olması lazım adam enaz 50-60k çaksınki feleğini şaşırtsn :D

1. konfide gemiye kalkan takıcaksn 5-6 tane hiç değilse güçlendirici arge felan 100kyı geçiyor kalana hız takıp drolarada lf3 koyarsın

2. konfi gemiye hız drolara kalkan :D

ben çok iyiyim dersen alırsın bi güve

1. konfi full hız full lf3

2. konfi drolara kalkan gemiye hız bide yengeç tmm :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst