HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
açıkçası gemi güzel değil.
ilk irislerini fulle. uri ile de lf3,b02 filan hangisi eksikse fulle.
deltaya gg basma. bu gemiyle 9. bölümü yapmana imkan yok.
daha sonra arge filan yap.
ilk irislerini fulle. uri ile de lf3,b02 filan hangisi eksikse fulle.
deltaya gg basma. bu gemiyle 9. bölümü yapmana imkan yok.
daha sonra arge filan yap.
Güzel gemi başarıların devamını dilerim.
teşekkürler

hesap gerçek hesabım 1 buçuk senelik
neden bu halde derseniz hesabıma uzun zamandır girmediğim için
bu görünenlerin hemen hemen hepsi 4 aylık ürün 
yine az tabiki buda benim düşman kovalamamdan dolayı

yoksa hep bota bırakırdım 2 ayda dizerdik 
açıkçası gemi güzel değil.
ilk irislerini fulle. uri ile de lf3,b02 filan hangisi eksikse fulle.
deltaya gg basma. bu gemiyle 9. bölümü yapmana imkan yok.
daha sonra arge filan yap.
evet daha yeni oynamaya başladım sayılır tabi daha öhceden çok oynadım ama bu serverda değildi. dediğin gibi irisleri, lf3,b02leri alacağım ama ben daha çok onu credits ile alıyorum krisler sağ olsun
deltaya sormayın onu yanlışlıkla bastım hep


Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 204
