mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Buda Benim Gemim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Unistable
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 14
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

açıkçası gemi güzel değil.
ilk irislerini fulle. uri ile de lf3,b02 filan hangisi eksikse fulle.
deltaya gg basma. bu gemiyle 9. bölümü yapmana imkan yok.
daha sonra arge filan yap.
 
Güzel gemi başarıların devamını dilerim.

teşekkürler :)
hesap gerçek hesabım 1 buçuk senelik :) neden bu halde derseniz hesabıma uzun zamandır girmediğim için :D bu görünenlerin hemen hemen hepsi 4 aylık ürün :D
yine az tabiki buda benim düşman kovalamamdan dolayı :D:D yoksa hep bota bırakırdım 2 ayda dizerdik :)
 
açıkçası gemi güzel değil.
ilk irislerini fulle. uri ile de lf3,b02 filan hangisi eksikse fulle.
deltaya gg basma. bu gemiyle 9. bölümü yapmana imkan yok.
daha sonra arge filan yap.

evet daha yeni oynamaya başladım sayılır tabi daha öhceden çok oynadım ama bu serverda değildi. dediğin gibi irisleri, lf3,b02leri alacağım ama ben daha çok onu credits ile alıyorum krisler sağ olsun :D

deltaya sormayın onu yanlışlıkla bastım hep :D:D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst