HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Eski resimler
Petim yok ve almayıda düşünmüyorum şimdilik. Yakın zamanda IBOT lisanslı alacağım gibi ama irisleri 8 yapmak için credits kasıyorum. lf3 ve b02 leri de alıyorum tabiki
benim şuanki düşüncem argeye yoğunlaşmak önceden zeus ve apis çıkarmak için baya uri heder ettim
ama 4 apis, 2 zeus çıktı 

bu arada goliath da ticaretteki tasarımlar mevcut
not: resimlerde değişen uri miktarı boxybottan dolayı
Yeni resimler
Petim yok ve almayıda düşünmüyorum şimdilik. Yakın zamanda IBOT lisanslı alacağım gibi ama irisleri 8 yapmak için credits kasıyorum. lf3 ve b02 leri de alıyorum tabiki

benim şuanki düşüncem argeye yoğunlaşmak önceden zeus ve apis çıkarmak için baya uri heder ettim
ama 4 apis, 2 zeus çıktı 

bu arada goliath da ticaretteki tasarımlar mevcut
not: resimlerde değişen uri miktarı boxybottan dolayı

Yeni resimler
Son düzenleme:
Level'in Rütben yüksek fakat sanırım bot kullanmamışsın kapıların tam değil ayrıca argende az ama ikramiye 6.500 kafa karıştırıyor tabikide 

Argelere Kadar Aynı benim charbende bide havoc var
Alpha ve Betayı bitirdim daha önce
zetaya uğraşayım dedim sonra vazgeçtim zaten 12 parça çıkabildi ancak 
Level'in Rütben yüksek fakat sanırım bot kullanmamışsın kapıların tam değil ayrıca argende az ama ikramiye 6.500 kafa karıştırıyor tabikide![]()
Boxybot kullanmaya çalışıyorum ama sürekli değil x-8 deyim genelde, ama dediğim gibi ıbot almak gibi bir düşüncem var. Genel anlamda os kullanıyorum ve düşman kovalamak baya hoş oluyor

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 204
