berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Benim Gemim-

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan botculukla
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Tasarımlar:
3472015395994df0b120e2c.png




Silahlar:
7c5f004fdece4f9392a29e4.png




Jeneratörler:
e2885836e6dc4c87bc2ce50.png



Ekstralar ve apis parçası:
af830dd7a6bc40ff8711b9e.png




Diroitler:
3c3177c1915f49709096d24.png



Kapı Zeta:
2ae92883e0ce4819a77292e.png



Kapı Alpha:
be2086f4d69742fdaea9c75.png


Benim aklıma takılan esas soru şu, diroitlere full lf3 mü takacağım da 31 lf3 almam gerekiyor? 2 lf3 ten önce kalkan sıklığını yappmak gibi bir düşünce içerisindeyim.

Not şu an 70 k uri var ve botta.


Sizin bana önerileriniz neler? şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
kardeş gemin orta dereceye zor gelmiş
çeşke iris yerine lf3 alsaydın hemen goli almışsın 16 lf3 oldu hadi goli demişssin bne bile almıyorum golide duruyor yani
bende 31 lf3 8 bo2 var 1 iris var ama bu kadarda kötü değil.
ekstralarını alman gerek acil bissürü ekstra ihtiyacın var.
confilerini içindeki sialhlara göre ayarla
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst