HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yanlış biliyorsam düzeltin . Koordinatlarınızn olduğu adreslere yeni değer girdiğinizde pozisyonunuz güncellenmiş oluyor . Hem server hem client tarafında yerinizi doğrulanıyor.
Sadece server tarafına bilgi göndermek (yer değiştirmek) istiyorsan ama client tarafında bunun görünmesini istemiyorsan.
Servera senddtate paket gönderiyorsun ama client tarafı için koordinat adreslerini güncellemiyorsun. Client duruyor gibi görürken , server hareketli görüyor seni. Tabiki bunu müsade eden serverler için geçerli.
Sadece server tarafına bilgi göndermek (yer değiştirmek) istiyorsan ama client tarafında bunun görünmesini istemiyorsan.
Servera senddtate paket gönderiyorsun ama client tarafı için koordinat adreslerini güncellemiyorsun. Client duruyor gibi görürken , server hareketli görüyor seni. Tabiki bunu müsade eden serverler için geçerli.
Öncelikle teşekkür ederim. Şunu da merak ediyorum; Wait-Range Damage yaparken send flyattack ya da sendshoot attack lazım mı ?aynen
WaitDamage'nin mantığını anlamaya çalışıyorum. Şimdi ProDamage yaptık ama haritanın herhangi bir yerindeki Mob, Stone vs. Yani Entity'lere damage göndermek istiyorum. Karakter yanına teleport olup SendDamage gönderip orjinal koordinata geri mi teleport olacak yoksa SendBattleAttack gibi Send FlyAttack mı gönderecek? Onun mantığını kavrayamadım.Yanlış biliyorsam düzeltin . Koordinatlarınızn olduğu adreslere yeni değer girdiğinizde pozisyonunuz güncellenmiş oluyor . Hem server hem client tarafında yerinizi doğrulanıyor.
Sadece server tarafına bilgi göndermek (yer değiştirmek) istiyorsan ama client tarafında bunun görünmesini istemiyorsan.
Servera senddtate paket gönderiyorsun ama client tarafı için koordinat adreslerini güncellemiyorsun. Client duruyor gibi görürken , server hareketli görüyor seni. Tabiki bunu müsade eden serverler için geçerli.
Düzeltme; SendBattleAttack fonksiyonunu bütün moblara gönderdiğimde yanlışlıkla çekme hilesi yaptığımı farkettim.

YokÖncelikle teşekkür ederim. Şunu da merak ediyorum; Wait-Range Damage yaparken send flyattack ya da sendshoot attack lazım mı ?
Taranan moblara SendCharacterState yolluyorsun ama yollarken "Y" mutlak - - = + olacak sebebi oyun dünyasında "Y" mutlak(poizitif) değer SendCharacterState sunucu tarafından senin bir modelini yolluyor hasar atıyor hasarı da SendBattle ile yolluyorsun orası sabit.WaitDamage'nin mantığını anlamaya çalışıyorum. Şimdi ProDamage yaptık ama haritanın herhangi bir yerindeki Mob, Stone vs. Yani Entity'lere damage göndermek istiyorum. Karakter yanına teleport olup SendDamage gönderip orjinal koordinata geri mi teleport olacak yoksa SendBattleAttack gibi Send FlyAttack mı gönderecek? Onun mantığını kavrayamadım.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
Kontrol Ediliyor
Range Wait Damage Hakkında
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 793
Metin2 Hile İstek
Destek MOBPTR hakkında
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 107
Metin2 Hile İstek
Hızlı koşma, slot render ve wallhack konusunda yardıma ihtiyacım var
- Cevaplar
- 17
- Görüntüleme
- 887
