mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Metin2Sales Şikayet

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan lojman38
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 33
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

sitemizin hacklendiğinizi size 1 gün önce söyledim erdemaa yada yeni site alincağını söyledim .

site komple silindi bunu size 1 gün önce söyledim ben . şimdi herkez düşüncek bu konu yüzünden sitenin kapatılmasını yaptınız :)

şuanda siteye tekrar whcms kuruyorum üstüne tasarım kurucam . hesaplar ticketler vs herşey silindi.

Kardeşim Sen Şakamısın ? Kimseyi Tutmak Gibi Olmasın Ama Burda Gelmissin Firma Açmıssın ? Ama Günlük Yedekleme Yapmıyorsunuz Burda Sorumsuzluk Senin . Haksızmıyım Turkmmo Üyeleri , Yetkilileri ?

Burada @sozman;'a katılıyorum.Kimseyi tutmak gibi olmasın ama eyer @SalesWeb; gerçekten bir firmaysanız,yedekleri almak sizin sorumluluğunuz !
Hergün bile değil saat başı yedek alınmalı,eyer tabiki gerçek bir firmaysanız...Müşterilerin sorumluluğu nasıl bilgilerini korumak ise,sizinde sorumluluğunuz yedek almak olmalı.

NOT :Kimsenin yanında,değilim taraf tutmuyorum...
 
Son düzenleme:
Kardeşim Sen Şakamısın ? Kimseyi Tutmak Gibi Olmasın Ama Burda Gelmissin Firma Açmıssın ? Ama Günlük Yedekleme Yapmıyorsunuz Burda Sorumsuzluk Senin . Haksızmıyım Turkmmo Üyeleri , Yetkilileri ?

Tamamıyla haklısınız elimdeki kanıtlarım olmasa kanıtları yok edicekler ve ortada kalıcağım.

Burada @sozman;'a katılıyorum.Kimseyi tutmak gibi olmasın ama eyer @SalesWeb; gerçekten bir firmaysanız,yedekleri almak sizin sorumluluğunuz !
Hergün bile değil saat başı yedek alınmalı,eyer tabiki gerçek bir firmaysanız...Müşterilerin sorumluluğu nasıl bilgilerini korumak ise,sizinde sorumluluğunuz yedek almak olmalı.

NOT :Kimsenin yanında,değilim taraf tutmuyorum...

Bende katılıyorum sozman'a allahtan elimde kanıtlarım vardı bir çoğu ticket daydı ama elimizdekilerle yetinmeye çalışıyoruz.
 
lojman38 tickette ne kanıtın var merak ediyorum daha serverin sahibi değilsin .

koy dekontu normal sürenin +15 fazlasını vericeğim .

tickette kanıtım var diyorsun mahsun aktarlı adına ticet atılmadı

fırat demir diye biri attı ödemeyi o yapmadığı için ilgilenmedim .

ortağı vs bilmem ben kim yatırdıysa onundur server . server seninse bana ödeme yaptığına dair dekont koy .

dekont koymadıkca ben kimseye server vermem .
 
lojman38 tickette ne kanıtın var merak ediyorum daha serverin sahibi değilsin .

koy dekontu normal sürenin +15 fazlasını vericeğim .

tickette kanıtım var diyorsun mahsun aktarlı adına ticet atılmadı

fırat demir diye biri attı ödemeyi o yapmadığı için ilgilenmedim .

ortağı vs bilmem ben kim yatırdıysa onundur server . server seninse bana ödeme yaptığına dair dekont koy .

dekont koymadıkca ben kimseye server vermem .

Dekont'un Olmaması Büyük Bir Sorun Tamam Ama Server Kurulmuş ve Teslimat Yapılmış.

Pack Sorunu var Bu ndada Sizin İlgilenmeniz Gerekirdi Tabi DESTEK var Yazdınızsa

Diyiyorsunuz ki Serverin Asıl Sahibiyle Muhattap Olurum.Senle Değil Ticket'teki Kimse Onu Çağır DEMİŞSİN ve KENDİNDE DİYOSUN HALEN

Bu Dayanarak Şu Rahatlıkla Söyliyebiliriz.

Senin Adama Skype Üzerin'den Mesaj Atıp Kurulacak Kuruluyor Teslim Edilecek vb. ŞEYLER SÖYLEMEN HATA. Neyse Demişsin Sorun Değil Diyelim

Fakat Adama Söylediğin SÜRE İçinde Talebini Yerine Getirmen Lazım. SÜRE =Saat Belirtmemişsin Fakat Gün İçinde Teslim Etmen Lazımdı.

Skype 'den Adama Mesaj Atarak Yapılacak Demişsen Gelip Turkmmo.com da Serverin asıl SAHİBİ GELSİN DEMEN DE PEK OLMAMIŞ.





Bu Yazdıklarım Bilişimi Karalamak Falan Değil Sadece Uyuşmuyor. Söyledikleri ve Şuan Söyledikleriyle DİKKATE Çekmek İstedim.

Ayrıca Katılıyorum @sozman ; 'a Ticketlerin Yedeklerini Almak Mükellefindedir.BU Tür Sorunlar Çıktığında Kanıt Olarak Göstermesi İçin.
 
Son düzenleme:
lojman38 tickette ne kanıtın var merak ediyorum daha serverin sahibi değilsin .

koy dekontu normal sürenin +15 fazlasını vericeğim .

tickette kanıtım var diyorsun mahsun aktarlı adına ticet atılmadı

fırat demir diye biri attı ödemeyi o yapmadığı için ilgilenmedim .

ortağı vs bilmem ben kim yatırdıysa onundur server . server seninse bana ödeme yaptığına dair dekont koy .

dekont koymadıkca ben kimseye server vermem .

Komiksiniz hemde çok :) dekont kalır mı kardeşim ? 3 4 hafta oldu.Evet ticket kanıtım vardı AMA SİZ SİTEYİ 0 LAMASAYDINIZ.


Sayın @erdemaa konumuzu başından beri takip eden yöneticimiz lütfen gerekeni yapın.Konu fazla uzadı.

Not : Dekont kanıtı istiyorsan 2 defa serveri teslim aldık bu yeter sanırım.Skype da biri nediyor burdaki ne diyor ? Firmanın rankını alınmasını talep etmekteyim bu kadar kanıt yetmez mi ?
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst