kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

OverBilişim'i Nasıl Bilirsiniz

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MissMerve
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 29
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

OverBilişim'den Pvp server almayı düşünüyorum. Aşağıdaki soruları cevaplar mısınız :)

Şirket sahipleri olgun kişiler mi ?

Hep duymak istediğim şeyleri söylüyorlar ( sw de uyku modu yok , biz size yardım ederiz vs ) gerçekten dürüstler mi ?

Swyi 1-2 saat içinde veriyorlar mı ?

Kendi kafalarına göre sunucumu kapatıyorlar mı ?

Bir Ticket'e yaklaşık kaç dk'da cevap veriyorlar ?

Makineleri sağlam mı ? Lag vs oluyor mu ?

Saldırı korumaları iyi mi ?

Bu bilişimden aldıysanız swye kendi filesinizi yüklediyseniz swniz bozuldu mu

Bunlar dışında sorun varsa da söylerseniz sevinirim.


Cevap veren herkese teşekkür ederim.

OverBilişim Ekibi Yeni Sitesini Açınca Kendilerini Çok Geliştirmişler Eskidende İyiydiler Ama Şu Son 1 Ayda Yaptıkları Hizmet Mükembel Herşeyime Koşuyorlar ve Sunucuları Bir Kere Bile Saldırı Almadı Sitelerinde Bakım Yapsalar Bile Oyunları Kapatmıyorlar Hiçbir Nedenle Sitede Bakımları Varkende Msn Adresleri İle 7/24 Destek Sağlıyorlar Herkeze Tavsiye Ederim Gerçekten Hem Güvenilir Hem Ucuz Hemde Kaliteli Hizmet Sunuyorlar.
 
Kendisinin müşterisi olarak öneriyorum :)
Şirket sahibi gerçekten işini seven ve 7/24 işinin başında olan ve ayriyetten işinden başkada sosyal yaşamına vakit ayıramayan birisidir.Gerçkten samimi ve sevdiğim birisi Samed :).Serveri 2 saate kalmaz veriyorlar.Kesinti v.s kesinlikle olmaz.Saldırılara karşı kesinlikle %100 destek var.Makinalar sağlam.1 Gb 300 online civarı kaldırıyor referans isteyebilirsiniz.
 
OverBilişim'den Pvp server almayı düşünüyorum. Aşağıdaki soruları cevaplar mısınız :)

Şirket sahipleri olgun kişiler mi ?

Hep duymak istediğim şeyleri söylüyorlar ( sw de uyku modu yok , biz size yardım ederiz vs ) gerçekten dürüstler mi ?

Swyi 1-2 saat içinde veriyorlar mı ?

Kendi kafalarına göre sunucumu kapatıyorlar mı ?

Bir Ticket'e yaklaşık kaç dk'da cevap veriyorlar ?

Makineleri sağlam mı ? Lag vs oluyor mu ?

Saldırı korumaları iyi mi ?

Bu bilişimden aldıysanız swye kendi filesinizi yüklediyseniz swniz bozuldu mu

Bunlar dışında sorun varsa da söylerseniz sevinirim.


Cevap veren herkese teşekkür ederim.

Ticketlere Yolladığınız An En Geç 5 Dakika Sonra Cevap Veriyorlar Ama Msn ' den 7/24 Anında Cevap Veriyorlar Makinaları Sağlam Server Aldım Onlardan SERVERİME BAKMAK İSTERSENİZ Ö.M ATIN LİNK VEREYİM Hiç Lag Olmuyor Oyunda Kapanma Uyku Modu Gibi Sorunlar Yok 2 Günde 200 Online Yaptım Oyunda Filesleri Felan Sorunsuz exp , yang bugu felan yok overbilisimi tavsiye ederim size ben aldım memnunum sizde alın sizde memnun olun.
 
Son düzenleme:
Şirket sahipleri olgun kişiler mi ? Evet gayet olgun kisiliklere sahiptir.

Hep duymak istediğim şeyleri söylüyorlar ( sw de uyku modu yok , biz size yardım ederiz vs ) gerçekten dürüstler mi ? overbilisim kalitesi baskadır.

Swyi 1-2 saat içinde veriyorlar mı ? Geçimke olsada en fazla 3 saate teslim ederler

Kendi kafalarına göre sunucumu kapatıyorlar mı ? tabiki hayır

Bir Ticket'e yaklaşık kaç dk'da cevap veriyorlar ? En gec 1 saat

Makineleri sağlam mı ? Lag vs oluyor mu ? Refaranslarından görebilirsiniz

Saldırı korumaları iyi mi ? gayet basaırlı

Bu bilişimden aldıysanız swye kendi filesinizi yüklediyseniz swniz bozuldu mu denemedim


İYİ FORUMLAR
İNTİKAM MT2
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst