Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

OverBilişim'i Nasıl Bilirsiniz

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MissMerve
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 29
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

OverBilişim'den Pvp server almayı düşünüyorum. Aşağıdaki soruları cevaplar mısınız :)

Şirket sahipleri olgun kişiler mi ?

Hep duymak istediğim şeyleri söylüyorlar ( sw de uyku modu yok , biz size yardım ederiz vs ) gerçekten dürüstler mi ?

Swyi 1-2 saat içinde veriyorlar mı ?

Kendi kafalarına göre sunucumu kapatıyorlar mı ?

Bir Ticket'e yaklaşık kaç dk'da cevap veriyorlar ?

Makineleri sağlam mı ? Lag vs oluyor mu ?

Saldırı korumaları iyi mi ?

Bu bilişimden aldıysanız swye kendi filesinizi yüklediyseniz swniz bozuldu mu

Bunlar dışında sorun varsa da söylerseniz sevinirim.


Cevap veren herkese teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Ben Sana Gold Vea Anksof Bileşimden Yani 2 Sinden Birinden Almayı Öneriyorum.Ben Bizzat Gold Bileşimden Alıcağım 3 Aylık 25 Nisanda.Sanada Bunlardan 2 Sinden Birini Seçmeni Öneriyorum.Hiç Bir Şikayetleri Olduğu Konu Şuana Kadar Görmedim.Yinede Karar Senin.Ve Over Bilesime Bakılırsa Bazen 3-4 Gün Sonra Server Veriyorlarmış.Bu Yüzden İyice Araştırmanı Düşünüyorum.1-2 Gün 'Lük Araştırma Yeterince Detaylı Olucaktır.İnş Serverini Açarsın Kardeşim.
 
Ben Sana Gold Vea Anksof Bileşimden Yani 2 Sinden Birinden Almayı Öneriyorum.Ben Bizzat Gold Bileşimden Alıcağım 3 Aylık 25 Nisanda.Sanada Bunlardan 2 Sinden Birini Seçmeni Öneriyorum.Hiç Bir Şikayetleri Olduğu Konu Şuana Kadar Görmedim.Yinede Karar Senin.Ve Over Bilesime Bakılırsa Bazen 3-4 Gün Sonra Server Veriyorlarmış.Bu Yüzden İyice Araştırmanı Düşünüyorum.1-2 Gün 'Lük Araştırma Yeterince Detaylı Olucaktır.İnş Serverini Açarsın Kardeşim.

teşekkür ederim yorumun için forumda arama menüsü bozulmuş galiba hosting şikayetleri bölümüne overbilişim yazıyorum hata veriyor.o düzeldiğinde bakıcam çok şikayet var mı diye
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst