mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

ServerHizmet.Com Nasıl Bilirsiniz ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GunTR
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 46
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
[QUOTE=goko28;13968774]Biz yapamadık sen yp . Bunlar Tam dolandırıcı[/QUOTE]

Goko28 IN Derdı dolandırıcılık deıgl ben sıze kısaca belırtıyım..Benden bır sunucu aldı daha sonra başka bır muşerımle ortak oldu ve muşterm buna bılgılerı vermemış buda bana 2gundur şıfreler ıçın yalvarıyordu tabıkı ben şıfrelerı vermedim buyrun buda attığı mesajlar

swhizmet Nickli Üyeden Alıntı
O Server senın depilki sen haklarını arkadaşına vermedinmi kardeşim onun emri olmadan veremem

goko28
hayır kardeşim , o dersleri yüzünden bana bıraktı, yani bütün herşey bende navi şifresini felan verebilirim. ama putty değimş.

daha sonra benım fırmamın putty scriptini çalmış yenı çıkan fıleslarımı oradan çekıyor ve enson çıkardığım fılesı ozel olarak bendenn ıstıyor vermıyorum..

goko28
Cevap: selam
scrpte o yeni tanıtımınızdaki files war mı?

Evet bu sebeplerden dolayı dolandırıcıyız barı ınsanlar doğruyu öğrensın..Bende haksız olduğum her konuda ıade vardır. Sunucu Sılınmesı sureklı bozuk olması erken kapanması hızmet sıkıntısında ıade mevcuttur..
 
Son düzenleme:
Merhaba .... Ben şuana kadar 3-4 sunucu açtım serverhizmetten. oradan açana kadar 20-25 firmayla çalıştım 4 kuruş para kazanamamıştım.Serverhizmetin filesları çokiyi en azından para kazandırıyor.1gb sunucuda 200 250 kışı oynatabiliyorum makineleri iyi, Telefonla aradığımda cvp vermiyor hatta engellemiş meşgul çalıyor fakat msnden nezaman yazarsam cevap verir. Herhangi bir dolandırıcılık görmedim zaten burada bu konuya cevap yazanlar 3 kuruşla milyar para kazanma derdine düşen insanlardır ve çoğu mt2 bilmiyordur hazıra konmak isteyen tiplerdir. açayım dolsun para kazanayım derdine düşenlerdir... Eğer oyundan anlıyorsan Serverhizmetten alabilirsin.
 
cuma günü yatırdım hatta misli.com üyeliğinizi verdiniz unuttunuz mu merak etmeyın dekontu falan herşeyi vericem mahkemeye orada görürsnüz. telefon çalıyor mesgule atıyosunuz ısmıdır bu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst