mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Sizce bir oyun nasıl olmalı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan darkinss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 61

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar çok fazla server açılıyor çoğu yok oluyor. Kalanların çoğu da sezonuluk loncalık vurkaç vs.
Sizce artık ne olmalı?
Siz nasıl bir serverda oynamak isterdiniz?

Oyun Yapısı:
1-75 ( 99 kademeli oldschool )
1-105 ( 110-120 kademeli midschool )
75-200/250 newschool
98-99 / 104-105 Vslik

*1-75 kademeli diye tabir edilen oyunlar artık yüzlerce var ve çoğu da ilk haftasından ya kapanıyor ya da vurkaç yapıyor
sanki piyasaya artık farklı oyun yapıları da gelmeli

Metin ve Boss için otomatik av olmalı mı?
-Süresiz tek kullanımlık ve ya günlük belirli kullanım
-Olmamalı

*Bence metin ve boss oto avı oyunun zevkini ve olayını kaçırıyor oyunda sizin yapmanız gereken şeyleri
sizin yerinize yapıyor siz sadece girip + basıyorsunuz (bazılarında bu bile otomatik ne kadar varsa tek seferde basıyor vs.)
Bir nevi clicker oyunu oynuyorsunuz.

Legal Satış olmalı mı?
-Legal bazıları tarafından oyunu piyasayı öldüren bir şeymiş gibi karşılanıyor.
-Sizce?


PvP Dengesi nasıl olmalı?
-Akıcı ve Hızlı biten
-Akıcı ve orta düzeyde ne çok hızlı ne de çok yavaş biten

*Ayrıca bence oyunlar aşırı zor olmamalı insan bi zamandan sonra sıkılabiliyor. Belirli bi güncelleme takvimi oluşturulmalı.
Örneğin oyunlarda belirli zamanlarda büyük ve küçük ara güncellemeler gelmeli ki heyecan tazelensin.
Ama şu an öyle mi 2 hafta sonra sv kapanıyor 3-4. haftasında yeni sv duyurusu geçiliyor.
 
Merhaba arkadaşlar çok fazla server açılıyor çoğu yok oluyor. Kalanların çoğu da sezonuluk loncalık vurkaç vs.
Sizce artık ne olmalı?
Siz nasıl bir serverda oynamak isterdiniz?


Oyun Yapısı:
1-75 ( 99 kademeli oldschool )
1-105 ( 110-120 kademeli midschool )
75-200/250 newschool
98-99 / 104-105 Vslik

*1-75 kademeli diye tabir edilen oyunlar artık yüzlerce var ve çoğu da ilk haftasından ya kapanıyor ya da vurkaç yapıyor
sanki piyasaya artık farklı oyun yapıları da gelmeli


Metin ve Boss için otomatik av olmalı mı?
-Süresiz tek kullanımlık ve ya günlük belirli kullanım
-Olmamalı

*Bence metin ve boss oto avı oyunun zevkini ve olayını kaçırıyor oyunda sizin yapmanız gereken şeyleri
sizin yerinize yapıyor siz sadece girip + basıyorsunuz (bazılarında bu bile otomatik ne kadar varsa tek seferde basıyor vs.)
Bir nevi clicker oyunu oynuyorsunuz.


Legal Satış olmalı mı?
-Legal bazıları tarafından oyunu piyasayı öldüren bir şeymiş gibi karşılanıyor.
-Sizce?


PvP Dengesi nasıl olmalı?
-Akıcı ve Hızlı biten
-Akıcı ve orta düzeyde ne çok hızlı ne de çok yavaş biten

*Ayrıca bence oyunlar aşırı zor olmamalı insan bi zamandan sonra sıkılabiliyor. Belirli bi güncelleme takvimi oluşturulmalı.
Örneğin oyunlarda belirli zamanlarda büyük ve küçük ara güncellemeler gelmeli ki heyecan tazelensin.
Ama şu an öyle mi 2 hafta sonra sv kapanıyor 3-4. haftasında yeni sv duyurusu geçiliyor.
ince detay
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst