HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
http://anksoft.net/ şikayet:
1. bu bılısımden 2 hafta once aldım v13 yuklenmesını ıstedım serverda cok eksık ve bozuk dosyalar cıktı
2.canlı desteke 13 14 yasındakı cocukların konulması yanlıs tabı asıl sahıbı yanı berke kac yasında onu bılemıcem ama durust bırıne benzesede
calısanları veya arkadasları cok kaba bu musterı kaybına yol acıyor herkez ayrı konsuuyor bılgısız ve kımsenın dedıgı bır tutmuyor
3.onur bey ıle telefonda konustuk sorunlarınıza ben yardımcı olucam bızzat dedı aksam 6.30 7.30 arası gırın ben kendım ılgılenıcem dedı
4.girdik ne cevap geldı tahmınen soylım tıcket atın ben yapıcam dedı
5. tıceket yolladım ve ayzdıgım suydu v13 sorunlardan oturu v14 e kurulmasını ıstedım
6.onur bey bunu kendısı hıc ugrasmayalım dırek v 14 yukleyelım dedı
7.ve gelen tıcket cevabı kımden bılın Berke FİNCANCI ne yazmıs tahmın edın "files değiştirme gibi bir hizmet sağlamıyoruz."
8.onur beye donus yapıyorum ne dıyor berke bey ılgılenıcek ne zaman diye sordum gelen cevap gene sasırtıcı
9.yenı oyun almıslar onunla ılgılı calısmalar yapılıyormus
eee sonuc olarak bana katkısı varmı yoksa zararımı var sız oncelık olarak kendı ısınızımı halletmek zorundasınız hayır
burda bekleyen bır musterı var onun ısını halletmelısınız
ılgı 0 destek 0 daha ne dıyebılırımkı he sunuda soylım
serverınızda v13 de baya bır ozellık eklemısıınız ama bozuk olanları cıkartın barı de yalancı durumuna dusmeyın berke bey
ben burda sadece yorumumu yazdım kımseyı karalamak amaclı yazılmadı herkez dusuncesınde ozgurdur
sakın yanlıs anlasılmasın burda yazsam ne olur yazmasam ne olur ama acıkcası moral bozucu 2 hafta guncellıcem dıye ugrasıyorum
serverı acamadım ben bu oyunu zevk ıcın kurdum dustugum hale bakın
1. bu bılısımden 2 hafta once aldım v13 yuklenmesını ıstedım serverda cok eksık ve bozuk dosyalar cıktı
2.canlı desteke 13 14 yasındakı cocukların konulması yanlıs tabı asıl sahıbı yanı berke kac yasında onu bılemıcem ama durust bırıne benzesede
calısanları veya arkadasları cok kaba bu musterı kaybına yol acıyor herkez ayrı konsuuyor bılgısız ve kımsenın dedıgı bır tutmuyor
3.onur bey ıle telefonda konustuk sorunlarınıza ben yardımcı olucam bızzat dedı aksam 6.30 7.30 arası gırın ben kendım ılgılenıcem dedı
4.girdik ne cevap geldı tahmınen soylım tıcket atın ben yapıcam dedı
5. tıceket yolladım ve ayzdıgım suydu v13 sorunlardan oturu v14 e kurulmasını ıstedım
6.onur bey bunu kendısı hıc ugrasmayalım dırek v 14 yukleyelım dedı
7.ve gelen tıcket cevabı kımden bılın Berke FİNCANCI ne yazmıs tahmın edın "files değiştirme gibi bir hizmet sağlamıyoruz."
8.onur beye donus yapıyorum ne dıyor berke bey ılgılenıcek ne zaman diye sordum gelen cevap gene sasırtıcı
9.yenı oyun almıslar onunla ılgılı calısmalar yapılıyormus
eee sonuc olarak bana katkısı varmı yoksa zararımı var sız oncelık olarak kendı ısınızımı halletmek zorundasınız hayır
burda bekleyen bır musterı var onun ısını halletmelısınız
ılgı 0 destek 0 daha ne dıyebılırımkı he sunuda soylım
serverınızda v13 de baya bır ozellık eklemısıınız ama bozuk olanları cıkartın barı de yalancı durumuna dusmeyın berke bey
ben burda sadece yorumumu yazdım kımseyı karalamak amaclı yazılmadı herkez dusuncesınde ozgurdur
sakın yanlıs anlasılmasın burda yazsam ne olur yazmasam ne olur ama acıkcası moral bozucu 2 hafta guncellıcem dıye ugrasıyorum
serverı acamadım ben bu oyunu zevk ıcın kurdum dustugum hale bakın
http://anksoft.net/ şikayet:
1. bu bılısımden 2 hafta once aldım v13 yuklenmesını ıstedım serverda cok eksık ve bozuk dosyalar cıktı
2.canlı desteke 13 14 yasındakı cocukların konulması yanlıs tabı asıl sahıbı yanı berke kac yasında onu bılemıcem ama durust bırıne benzesede
calısanları veya arkadasları cok kaba bu musterı kaybına yol acıyor herkez ayrı konsuuyor bılgısız ve kımsenın dedıgı bır tutmuyor
3.onur bey ıle telefonda konustuk sorunlarınıza ben yardımcı olucam bızzat dedı aksam 6.30 7.30 arası gırın ben kendım ılgılenıcem dedı
4.girdik ne cevap geldı tahmınen soylım tıcket atın ben yapıcam dedı
5. tıceket yolladım ve ayzdıgım suydu v13 sorunlardan oturu v14 e kurulmasını ıstedım
6.onur bey bunu kendısı hıc ugrasmayalım dırek v 14 yukleyelım dedı
7.ve gelen tıcket cevabı kımden bılın Berke FİNCANCI ne yazmıs tahmın edın "files değiştirme gibi bir hizmet sağlamıyoruz."
8.onur beye donus yapıyorum ne dıyor berke bey ılgılenıcek ne zaman diye sordum gelen cevap gene sasırtıcı
9.yenı oyun almıslar onunla ılgılı calısmalar yapılıyormus
eee sonuc olarak bana katkısı varmı yoksa zararımı var sız oncelık olarak kendı ısınızımı halletmek zorundasınız hayır
burda bekleyen bır musterı var onun ısını halletmelısınız
ılgı 0 destek 0 daha ne dıyebılırımkı he sunuda soylım
serverınızda v13 de baya bır ozellık eklemısıınız ama bozuk olanları cıkartın barı de yalancı durumuna dusmeyın berke bey
ben burda sadece yorumumu yazdım kımseyı karalamak amaclı yazılmadı herkez dusuncesınde ozgurdur
sakın yanlıs anlasılmasın burda yazsam ne olur yazmasam ne olur ama acıkcası moral bozucu 2 hafta guncellıcem dıye ugrasıyorum
serverı acamadım ben bu oyunu zevk ıcın kurdum dustugum hale bakın
http://www.turkmmo.com/metin2-vps-dedicated-sikayetleri/2879248-anksoftnet-sikayet.html
http://anksoft.net/Sorulan-sorular.php
AnkSOFT firmasından 1 yıl önce sunucu kiralamıştım. Çok memnun kaldım ve bugün bir tane daha kiralayacağım ilginize teşekkürler AnkSOFT
AnkSOFT firmasından 1 yıl önce sunucu kiralamıştım. Çok memnun kaldım ve bugün bir tane daha kiralayacağım ilginize teşekkürler AnkSOFT
Teşekkürler keşke herkes sizin gibi olsa.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 53
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 38
