HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Across the Obelisk İnceleme
Kart Oyunu Gibi Başlayıp RPG'ye Dönüyor
Across the Obelisk'i sıradan bir deste kurma roguelite gibi anlatmak kolay ama oyun aslında daha çok masaüstü RPG havası taşıyor. Dört kişilik bir ekip kuruyor, harita üzerinde seçimler yapıyor, etkinliklere giriyor ve savaşlarda her karakterin destesini ayrı ayrı yönetiyorsunuz. Bu yüzden tek bir kahramanı değil, küçük bir partiyi ayakta tutma hissi var.
Co-op Tarafı Oyunu Ayırıyor
Oyunun en güzel numarası arkadaşlarla oynanabilmesi. Herkes bir karakteri üstlenince kararlar daha eğlenceli hale geliyor; biri hasar basmak isterken diğeri destek kartlarını düşünür, bir başkası da riskli yolu zorlar. Tek başına da oynanır ama co-op tarafında konuşarak plan yapmak oyunun ruhuna daha çok yakışıyor.
Uzun ve Biraz Yoğun
Across the Obelisk'in hafif bir oyun olmadığını söylemek lazım. Kartlar, dirençler, karakter gelişimi ve harita kararları ilk saatlerde fazla gelebilir. Ayrıca koşular kısa değil; hızlı bir tur atıp çıkmalık yapıdan çok, oturup zaman ayırmalık bir oyun. Buna rağmen karakter çeşitliliği ve farklı ekip kompozisyonları oyunu diri tutuyor. Deste kurmayı seviyor ama yanında parti yönetimi ve arkadaş muhabbeti de olsun diyorsanız gayet doyurucu bir yapım.
Kendi başınıza oynarken bile parti içi görev dağılımını düşünmek zevkli. Bir karakteri tamamen destek yapıp diğerini hasara yaslamak, sonra bunun savaşta gerçekten çalıştığını görmek güzel bir ekip kurma hissi veriyor.
İyi Forumlar.
Kart Oyunu Gibi Başlayıp RPG'ye Dönüyor
Across the Obelisk'i sıradan bir deste kurma roguelite gibi anlatmak kolay ama oyun aslında daha çok masaüstü RPG havası taşıyor. Dört kişilik bir ekip kuruyor, harita üzerinde seçimler yapıyor, etkinliklere giriyor ve savaşlarda her karakterin destesini ayrı ayrı yönetiyorsunuz. Bu yüzden tek bir kahramanı değil, küçük bir partiyi ayakta tutma hissi var.
Co-op Tarafı Oyunu Ayırıyor
Oyunun en güzel numarası arkadaşlarla oynanabilmesi. Herkes bir karakteri üstlenince kararlar daha eğlenceli hale geliyor; biri hasar basmak isterken diğeri destek kartlarını düşünür, bir başkası da riskli yolu zorlar. Tek başına da oynanır ama co-op tarafında konuşarak plan yapmak oyunun ruhuna daha çok yakışıyor.
Uzun ve Biraz Yoğun
Across the Obelisk'in hafif bir oyun olmadığını söylemek lazım. Kartlar, dirençler, karakter gelişimi ve harita kararları ilk saatlerde fazla gelebilir. Ayrıca koşular kısa değil; hızlı bir tur atıp çıkmalık yapıdan çok, oturup zaman ayırmalık bir oyun. Buna rağmen karakter çeşitliliği ve farklı ekip kompozisyonları oyunu diri tutuyor. Deste kurmayı seviyor ama yanında parti yönetimi ve arkadaş muhabbeti de olsun diyorsanız gayet doyurucu bir yapım.
Kendi başınıza oynarken bile parti içi görev dağılımını düşünmek zevkli. Bir karakteri tamamen destek yapıp diğerini hasara yaslamak, sonra bunun savaşta gerçekten çalıştığını görmek güzel bir ekip kurma hissi veriyor.
İyi Forumlar.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 71
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 16
