noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

[C++] Wallhack Throw back

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

arkadaşlar ne oluyor ? ben sadece millet kullansın diye paylaştım hani şöyle bişeyde var herkes'in düşüncesi farklıdır saygı duymak gerekir. kullanmak istiyen kullanır , kullanmak istemiyende kullanmaz :)
 
İşinize geleni anliyorsunuzda o yüzden güzel kardeşim.
Aynı sorun svsidede var.
Konudaki kodda yeni bir şey değil, evet sağlıklı da değil.(bizim için değil tr kullansa yadirgamam)
Bak ben doğruları söyleyebiliyorum.
Sizin gibi çıkarları uğruna başka birini savunmuyorum, hiç olmadık bir konu hakkında.
Yahu ne çıkarı ne savunması :D
Zaten svsidenin de wallhack engeli o şekilde doğru söylemişsiniz.
Yalan konuştuğum nasıl bir nokta var anlayamadım.
 
Yahu ne çıkarı ne savunması :D
Zaten svsidenin de wallhack engeli o şekilde doğru söylemişsiniz.
Yalan konuştuğum nasıl bir nokta var anlayamadım.

Birine yalancı demek için önce onu tanımak lazım ben size yalancısınız demedim.
Söylediklerimide hiç anlamamışsınız.
Kesinlikle bir problemim yok seninle bunu bil.
Bir gün aynı noktada bulusuruz elbet iyi forumlar.
 
ben geriye attıramıyodum :(
Kod:
        PIXEL_POSITION pos = ch->GetXYZ();
        if (!SECTREE_MANAGER::instance().GetMovablePosition(ch->GetMapIndex(), pos.x, pos.y, pos))
        {
            if (ch->GetDesc())
            {
                LogManager::instance().HackLog("WALLHACK", ch);
                //sys_log(0, "MOVE: %s trying to move as dead", ch->GetName());
                ch->Show(ch->GetMapIndex(), ch->GetX(), ch->GetY(), ch->GetZ());
                ch->Stop();
                return;
            }
        }
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst