HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar ben bir files kurdum içinde dump source , client source ve server source var .
dump ve server sourceleri ne yapmam gerekiyor ne amaçla kullanmam gerekiyor.
Birde ben bir kostüme efekt eklemek istedim. @Mavi Ruh ✔ 'un paylaştığı kostüm efektini birebir bütün yaptıklarını yaptım. Benim pack içinde index yoktu .Userinterface 'ye girip
UserInterface.cpp bu dosyayı açtım .
CEterPackManager::Instance().RegisterPack("pack/col_efektleri", "d:/ymir work/pc/col_efektleri"); şeklinde dizinine ekledim yeni eklediğim pack dosyasını çekmesi için.
ayarlamaların hepsini videodaki gibi yaptım fakat kostümde efekt olmadı .
Başka bir işlem yapmadım source ile ilgili. Filesi kurduktan hemen sonra yaptım. yapmam gereken başka bir işlem mi vardı acaba ?
dump ve server sourceleri ne yapmam gerekiyor ne amaçla kullanmam gerekiyor.
Birde ben bir kostüme efekt eklemek istedim. @Mavi Ruh ✔ 'un paylaştığı kostüm efektini birebir bütün yaptıklarını yaptım. Benim pack içinde index yoktu .Userinterface 'ye girip
UserInterface.cpp bu dosyayı açtım .
CEterPackManager::Instance().RegisterPack("pack/col_efektleri", "d:/ymir work/pc/col_efektleri"); şeklinde dizinine ekledim yeni eklediğim pack dosyasını çekmesi için.
ayarlamaların hepsini videodaki gibi yaptım fakat kostümde efekt olmadı .
Başka bir işlem yapmadım source ile ilgili. Filesi kurduktan hemen sonra yaptım. yapmam gereken başka bir işlem mi vardı acaba ?
