OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Cevaplandı Source

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Dr.Legendy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 733

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar ben bir files kurdum içinde dump source , client source ve server source var .
dump ve server sourceleri ne yapmam gerekiyor ne amaçla kullanmam gerekiyor.
Birde ben bir kostüme efekt eklemek istedim. @Mavi Ruh ✔ 'un paylaştığı kostüm efektini birebir bütün yaptıklarını yaptım. Benim pack içinde index yoktu .Userinterface 'ye girip
UserInterface.cpp bu dosyayı açtım .
CEterPackManager::Instance().RegisterPack("pack/col_efektleri", "d:/ymir work/pc/col_efektleri"); şeklinde dizinine ekledim yeni eklediğim pack dosyasını çekmesi için.
ayarlamaların hepsini videodaki gibi yaptım fakat kostümde efekt olmadı .
Başka bir işlem yapmadım source ile ilgili. Filesi kurduktan hemen sonra yaptım. yapmam gereken başka bir işlem mi vardı acaba ?
 
Çözüm
Cevap içermeyen bir mesajı en iyi cevap olarak seçtiğiniz için en iyi cevap niteliğini kaldırdım. Sorununuz çözüldüyse çözümünü paylaşarak en iyi cevap olarak seçebilirsiniz. Bu bölümde konu kapatılmamaktadır.
server source oyunun ftp kısmında /usr/game/share kısmındaki game ve db dosyalarını oluşturmak için kullanılır ekleyeceğin bir çok sistemi oraya eklersin. dump source ise kuşak sistemi gibi sistemler item protodan flag çeker fakat sen item protona kuşağı okutamazsan kuşak çalışmaz dump proto bu flagları okutmanı sağlar. diğer sorununa bişey diyemem muhtemelen foxfs kullanıyorsun cevabı maviden bekle
 
Arkadaşlar ben bir files kurdum içinde dump source , client source ve server source var .
dump ve server sourceleri ne yapmam gerekiyor ne amaçla kullanmam gerekiyor.
Birde ben bir kostüme efekt eklemek istedim. @Mavi Ruh ✔ 'un paylaştığı kostüm efektini birebir bütün yaptıklarını yaptım. Benim pack içinde index yoktu .Userinterface 'ye girip
UserInterface.cpp bu dosyayı açtım .
CEterPackManager::Instance().RegisterPack("pack/col_efektleri", "d:/ymir work/pc/col_efektleri"); şeklinde dizinine ekledim yeni eklediğim pack dosyasını çekmesi için.
ayarlamaların hepsini videodaki gibi yaptım fakat kostümde efekt olmadı .
Başka bir işlem yapmadım source ile ilgili. Filesi kurduktan hemen sonra yaptım. yapmam gereken başka bir işlem mi vardı acaba ?
Lütfen en iyi cevabı kim verdise o kullanıcıya En iyi Cevap Seçimi kupasını verin. Başka sorularınız için yeni konu açın.

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst