HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Olay izin vermekten daha ziyade açılacak pvpyi ne kadar yönetebilecek? Resmi sunucuyu batırıp içinden çıkamayıp istifa etmek kolaydı bu seferde artık pvpyi kapatıp kaçar sanırım.Görelim bakalım Gameforge`un cürmünü. 12 yıldır içinde çalışan adam ayrılıp pvp açabilecek mi ? Buna izin verecekler mi merak ediyorum. Eğer buna izin verirlerse bu saatten sonra Gameforge kumda oynasın

Kendisi yönetmez. Piyasadan biriyle açıyor. Derindarbe sadece ismini kullandırıp kazancını alacak. Ha derindarbenin serverına ismi için kim gider tabi orası ayrıOlay izin vermekten daha ziyade açılacak pvpyi ne kadar yönetebilecek? Resmi sunucuyu batırıp içinden çıkamayıp istifa etmek kolaydı bu seferde artık pvpyi kapatıp kaçar sanırım.![]()
Derindarbe şereften ve hassiyetten bahsediyor sonrada afedersin 12 yıldır içinde çalıştıgı bir firmadan kendisini şutladılar diye pvp açıyor. Yayında ben pvp açacak kadar bilmem ne değilim diyip sonrada pvp açması bana oldukça ironi geldi. + Derindarbenin pvp açmasınıada herhangi bir müdahele yapılamaz ki yapılacak olsaydı mevcut olan pvplere yapılırdı. 1 hafta sonrada derindarbe buraya files aldım dolandırıldım diye konu açmassa şaşmayın :SA
İşte buna çok gülerimDerindarbe şereften ve hassiyetten bahsediyor sonrada afedersin 12 yıldır içinde çalıştıgı bir firmadan kendisini şutladılar diye pvp açıyor. Yayında ben pvp açacak kadar bilmem ne değilim diyip sonrada pvp açması bana oldukça ironi geldi. + Derindarbenin pvp açmasınıada herhangi bir müdahele yapılamaz ki yapılacak olsaydı mevcut olan pvplere yapılırdı. 1 hafta sonrada derindarbe buraya files aldım dolandırıldım diye konu açmassa şaşmayın :SA
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 51
- Görüntüleme
- 11K
