HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bilgisiyarım gmake 4.9 yokdostum config.cpp de satırı silecen sadece lisans lisans değil ki
bu satırları silC++:std::string chararraytostring = g_szPublicIP; std::string localhostsunucu = /*xxx.xxx.xxx.xxx*/XorStr<0xFA,9,0xB488C748>("\xCB\xC2\xCE\xD3\xCF\xC9\x38\x2F"+0xB488C748).s; //tr localhost std::string localhostsunucukibris = /*xxx.xxx.xxx.xxx*/XorStr<0x37,10,0xE3339CD5>("\x06\x08\x17\x0B\x0B\x12\x0A\x0A\x11"+0xE3339CD5).s; //kibris localhost std::string lisans1 = /*xxx.xxx.xxx.xxx*/XorStr<0x02,14,0xB21251F6>("\x33\x3B\x31\x2B\x34\x37\x3F\x27\x39\x33\x22\x38\x3A"+0xB21251F6).s; //Abra2 Lisans std::string m1 = /*Lisansli kullanim icin tesekkur ederiz.*/XorStr<0x62,40,0x82AC6163>("\x2E\x0A\x17\x04\x08\x14\x04\x00\x4A\x00\x19\x01\x02\x0E\x1E\x18\x1F\x53\x1D\x16\x1F\x19\x58\x0D\x1F\x08\x19\x16\x15\x0A\xF2\xA1\xE7\xE7\xE1\xF7\xEF\xFD\xA6"+0x82AC6163).s; std::string m2 = /*Lisans dogrulama basarisiz game baslatilamiyor...*/XorStr<0x2D,50,0x3490EEB8>("\x61\x47\x5C\x51\x5F\x41\x13\x50\x5A\x51\x45\x4D\x55\x5B\x56\x5D\x1D\x5C\x5E\x33\x20\x30\x2A\x37\x2C\x3C\x67\x2F\x28\x27\x2E\x6C\x2F\x2F\x3C\x3C\x30\x26\x3A\x38\x34\x3B\x3E\x21\x36\x28\x75\x72\x73"+0x3490EEB8).s; if (chararraytostring.find(localhostsunucu.c_str()) != std::string::npos || chararraytostring.find(localhostsunucukibris.c_str()) != std::string::npos || chararraytostring.find(lisans1.c_str()) != std::string::npos) { printf("%s%s\n",m1.c_str(), chararraytostring.c_str()); } else { printf("%s", m2.c_str()); exit(1); return; }
o yüzden yapamadım yapıp atabilir misin ? " game-db"malesef filesi kurmadım şu an kendi filesimle uğraşıyorum ama yarın olabilir skype ekle ibrahim_593@hotmail.comBilgisiyarım gmake 4.9 yoko yüzden yapamadım yapıp atabilir misin ? " game-db"
Teşekkürler Recep, forum ne kavgalar gördü sayemizdeEski zamanlar güzeldi her konuda kavga ederdik şimdiki yeni yetme veletler kendilerinin birşey bildiklerini sanıyolar ve kavgayı gürültüyü bile adam gibi yapamıyolar :d neyse oğuzum hayatında başarılar

Oyunu başlatırken baslat.sh ./db : not found yazısı veriyor ardından connection refused hatası veriyor bu neyden kaynaklanmaktadır.çözümünü bilen biri yardımcı olabilirmi şimdiden teşekkür ediyorum.
Teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için saygılar..Visual Studio 11 de değil. 13'de build edeceksin
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 297
- Görüntüleme
- 30K
- Cevaplar
- 44
- Görüntüleme
- 5K
- Kilitli
- Cevaplar
- 28
- Görüntüleme
- 7K

dostum config.cpp de satırı silecen sadece lisans lisans değil ki