farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle
Kaynak ikonu

C## - RONARK SYSTEM [BEST Production] 2020-02-12

indirmek için izniniz yok
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bende npc chat ve dungeon girişleri hariç başka quest yok. Bugün ilk işim hepsini queste çekmek.
 
Bende npc chat ve dungeon girişleri hariç başka quest yok. Bugün ilk işim hepsini queste çekmek.
görmediğim için birşey diyemem ama öyle diyorsan öyledir. gördüğüm duyduğumu belirttim.
madem konusu açılıyor, zodyak aylardır (1 yılı geçmiş) var. kimsenin umrunda değilken birinden quest mantığı görüp herkesde farklı farklı zodyaklar olmaya başladı bir anda popüler oldu (1 yıldan sonra). Biri akıl edip questle kule gibi yapıp diğerlerine fikir verdi herkes aynısını yaptı
 
görmediğim için birşey diyemem ama öyle diyorsan öyledir. gördüğüm duyduğumu belirttim.
madem konusu açılıyor, zodyak aylardır (1 yılı geçmiş) var. kimsenin umrunda değilken birinden quest mantığı görüp herkesde farklı farklı zodyaklar olmaya başladı bir anda popüler oldu (1 yıldan sonra). Biri akıl edip questle kule gibi yapıp diğerlerine fikir verdi herkes aynısını yaptı
Benim zodyak zindanım tr'nin packetinin ismine kadar aynı ve mantıkta aynı. Video çekmeyle uğraşmadım bile serverler ilgileniyorum yakında büyük bir test açıp filesi tertemiz edicem. Zodyak quest kısmı sadece portal girişleri.
 
Madem öyle al questi c++ kodları olmadan calıstırabiliyorsan calıstırda görelim asıl sen neyin kafasını yaşıyorsun??
sağol quest'e karşıyım ayrıca bknz

Kod:
            chat("zodiak_wait_dungeon #Bvural41:#
 Sizin grubunuz içeride değil.")
                chat("zodiak_wait_dungeon #Bvural41:#
 debug -> "..d.getf("party_leader_pid").." != "..party.get_leader_pid().."")
                d.exit()

ZODIAK değil burada da yazdığı gibi zodyak
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst