HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bende npc chat ve dungeon girişleri hariç başka quest yok. Bugün ilk işim hepsini queste çekmek.
görmediğim için birşey diyemem ama öyle diyorsan öyledir. gördüğüm duyduğumu belirttim.Bende npc chat ve dungeon girişleri hariç başka quest yok. Bugün ilk işim hepsini queste çekmek.
madem konusu açılıyor, zodyak aylardır (1 yılı geçmiş) var. kimsenin umrunda değilken birinden quest mantığı görüp herkesde farklı farklı zodyaklar olmaya başladı bir anda popüler oldu (1 yıldan sonra). Biri akıl edip questle kule gibi yapıp diğerlerine fikir verdi herkes aynısını yaptı
Benim zodyak zindanım tr'nin packetinin ismine kadar aynı ve mantıkta aynı. Video çekmeyle uğraşmadım bile serverler ilgileniyorum yakında büyük bir test açıp filesi tertemiz edicem. Zodyak quest kısmı sadece portal girişleri.görmediğim için birşey diyemem ama öyle diyorsan öyledir. gördüğüm duyduğumu belirttim.
madem konusu açılıyor, zodyak aylardır (1 yılı geçmiş) var. kimsenin umrunda değilken birinden quest mantığı görüp herkesde farklı farklı zodyaklar olmaya başladı bir anda popüler oldu (1 yıldan sonra). Biri akıl edip questle kule gibi yapıp diğerlerine fikir verdi herkes aynısını yaptı
sağol quest'e karşıyım ayrıca bknzMadem öyle al questi c++ kodları olmadan calıstırabiliyorsan calıstırda görelim asıl sen neyin kafasını yaşıyorsun??
Kod:
chat("zodiak_wait_dungeon #Bvural41:#
Sizin grubunuz içeride değil.")
chat("zodiak_wait_dungeon #Bvural41:#
debug -> "..d.getf("party_leader_pid").." != "..party.get_leader_pid().."")
d.exit()
ZODIAK değil
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
burada da yazdığı gibi zodyak- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 359
- Görüntüleme
- 30K
