Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Eski günlerden TEKSAS...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TufaaN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 45
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Cins cins yorumlar atıpta can sıkmayın, 3 gündür sabrediyorum bizimde bir sabrımız var. Adam oraya eski görüntüleri koymuş boş mevzu yaratıyorsunuz.
 
Cins cins yorumlar atıpta can sıkmayın, 3 gündür sabrediyorum bizimde bir sabrımız var. Adam oraya eski görüntüleri koymuş boş mevzu yaratıyorsunuz.

senin sabrınla ne alakası var erdem? Benim attığım yoruma avukatlık yapmayın o zaman uzamasın mevzu. kime ne yazacağımı kimseye soracak değilim konunun muhatabı kimse o cevap versin sizin avukatlık yapmanıza ya da sabretmenize gerek yok
 
istediğime istediğimi yazarım zoruna gidiyorsa avukatlık yaparsın işte ben celale yazıyorum yırtık dondan fırlar gibi sizin adamlar ve sen fırlayıp avukatlık yapıyorsunuz.


Yeri geldi mi sende iyi biliyorsun boxerın penceresinden kafanı çıkarmayı. Bana boş boş cevap verme. Burada mevzu avukatlık falan değil sen kendini biliyorsun biz kendimizi. Bunları yaparken nasıl bir mantıkla ilerliyorsun bunu anlamış değilim zaten. Ki bildiğin tek laf avukatlık bu tür konularda. Sen gevezelik yaptığın sürece bizim sana karşı tutumumuz budur. Hoşuna gitsin gitmesin orası bizi bağlamaz.

Yaptığın şeyler o kadar gereksiz ki cem, yorumların gibi. Bizim kimseyle bir mevzu muhabbetimiz kalmamış, adam çarını satmış oyunu bırakmış. Burada eski günlerin hatırına bir video paylaşıyor ve sen gereksiz gereksiz yorumlar yapıyorsun.

Madem öyle ki birader gitte özelden yap bu muhabbetini. Senin bu seyirciye oynama çaban niye?

Şu dediklerimden 1 tanesini bile anlamış gibi cevaplamıyorsun zaten olay bundan ibaret. Sen bu şekilde devam ettikçe bu konu altı daha uzar. Seyirciye oynama. Sonra TEKSAS öyle TEKSAS böyle. Geçeceksiniz bu ayakları. Herkes kendi mevzu muhabbetiyle ilgilensin ( sen şimdi siz niye zıplıyorsunuz falan dersin ).

Cevabını vereyim ;

Senin bu konuda adın dahi geçmiyor, loncan ve çevrendeki insanların da öyle. Yırtık don mahsulü
:m29:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst