mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Eski günlerden TEKSAS...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TufaaN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 45
  • Görüntüleme Görüntüleme 4K
Cem kavga etmek isteyen küçük çocuklar gibisin birader. Neyin avukatlığından bahsediyorsun sen ya, ilkokulda kullanıyorduk biz bu kelimeleri. Sana konunun başından beri diyoruzki eski günlerin anısına bir video atılmış, tartışma çıkarmana gerek yok. Sen bu kadar yoruma rağmen ortalığı karıştırmaya çalışıyorsun. Yazık valla. TEKSAS loncasının ne olduğunu herkes anladıysa neden bu kadar kasıyorsun, tamam işte anlamışlar bizim kim olduğumuzu neler yapabileceğimizi. Burda boş yorum atma, herkes oyunu bırakmış savaşlar bitmiş. Oyuna arasıra geliyorsun iki muhabbet dönüyor sohbet ediyoruz. Bütün sıkıntıları çözmüşüz daha neyin davası bu ? At şu üstündeki ortamı germe havalarını, en başından beri şu konuya yorum atman bile gereksiz, madem yaptın bir hata bari yorum yapmayı bırakta insanların emeğine saygın olsun.

BU KONU SADECE ESKİ GÜNLERİN ANISINA AÇILDI, HİÇBİR OYUNCUYU VEYA LONCAYI RENCİDE ETMEK İÇİN DEĞİL, ANLA BE ARTIK BUNU !

La olum ben videoyu izlemedim ki :D Burağa ayar oldum beni tehdit ediyor putperest :D Belki tartışma çıkarıp sese geçmek istiyorum kanka :l03:
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst