HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İstisnalar kaideyiz bozmaz ,
Kendin söylüyorsun 10 15 katı itemim var diye herkes senin gibi olsa tamam haklısın 10 tane item satar suan ki piyasayla gider destandakilerden 7-7 efsunlu kral bi item alınır.Adamların en dandik itemi için biz 2 hafta efsun atsak belki gelir diyorum.
İŞ TİCARET YAPMAYA KALSIN DİYELİM PARASI OLMAYAN NE YAPACAK EZİLMEYE MAHKUM MU ?
BU OYUNCU KAYBETTİRİR İŞTE...
Kendin söylüyorsun 10 15 katı itemim var diye herkes senin gibi olsa tamam haklısın 10 tane item satar suan ki piyasayla gider destandakilerden 7-7 efsunlu kral bi item alınır.Adamların en dandik itemi için biz 2 hafta efsun atsak belki gelir diyorum.
İŞ TİCARET YAPMAYA KALSIN DİYELİM PARASI OLMAYAN NE YAPACAK EZİLMEYE MAHKUM MU ?
BU OYUNCU KAYBETTİRİR İŞTE...
efsunda gelmiyorki sinan abi 3 4 saat efsun attım 3 tane iteme istedigim efsun gelmedi paramda bitti jupterlilere para desteği şart
Oyun düzelene kadar(düzelirse) ben oyuna girmeyeceğim zaten Marstakiler yetiyordu 1-1 de çarlarımızın kalitesi %0 dı şimdi Destan karşısında %-1000000 gerideyiz.
Yok arkadaşım ben 3 yıl efsun atsam onların bonusu gelmez adamlar full karakter savunması ve atağı onuda geçtim ilk 5 efsunları 5-5.
Kendi çapımda oyuna girmeyerek protesto edeceğim
Yok arkadaşım ben 3 yıl efsun atsam onların bonusu gelmez adamlar full karakter savunması ve atağı onuda geçtim ilk 5 efsunları 5-5.
Kendi çapımda oyuna girmeyerek protesto edeceğim
Ya dert ettiğiniz şeye bakın onlarda da kılıç bıçak çiftel az exp koruma gelirse eğer 1 hafta derece kasarsınız kolye yada zırhınızı full 15 15 15 karakter savunması yaparsınız gerisi aynı 5-5 olsun yeter başka birşey lazım değil inanın lazım değil kolye yada zırhınızı 15 15 15 karakter olsun hp sizde olur zaten 3 k hp 20 ok veren pet var kostümde mevcut yapacağınız tek işlem 7 ler 5-5 ve kolye yada zırhını ful 15 15 15 karakter savunması yapmak bu kadar bu kadar kalabalık bir oyun içinde 1 hafta fazladan derece kasmaya değer diye düşünüyorum
kardeşim anlamıyosun heralde 15 t harcadım 3 iteme efsun getiremedim o kadar kolay degil o dedigin seyler iste ama adamların itemleri hazır adaletsizlik payı buyuk.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 598
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 815
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 661
