HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Serverlerin birleşmesi denen şey eşit şartlarda adil şekilde olur.Biz Mars olarak Destan'a bir sekilde ayak uydururuz diycemde oda zor gözüküyor,Jupiter'den gelenler ne yapsın.
Mars'a başladığımdan beri tek bir kes görmediğim itemleri destandan 15-20 oyuncuda gördüm.Jupiterin Mars ile birleşmeside bana göre saçma adamlarada haksızlık biçare kaldılar,herkesin ve oyunun selameti açısından bence eski düzen daha makuldu.
Görüşleri belirtmekte fayda var,birleşme sonrası bana göre bişey değişmiycek.
Jupiter ve Mars'ta oynayanlar 2-3 haftaya oyunu bırakır,Destan yine kendi kendine oynamaya devam eder gibi geliyor bana.
Son olarakta ; Her horoz kendi çöplüğünde öterken güzeldi ,
Mars'a başladığımdan beri tek bir kes görmediğim itemleri destandan 15-20 oyuncuda gördüm.Jupiterin Mars ile birleşmeside bana göre saçma adamlarada haksızlık biçare kaldılar,herkesin ve oyunun selameti açısından bence eski düzen daha makuldu.
Görüşleri belirtmekte fayda var,birleşme sonrası bana göre bişey değişmiycek.
Jupiter ve Mars'ta oynayanlar 2-3 haftaya oyunu bırakır,Destan yine kendi kendine oynamaya devam eder gibi geliyor bana.
Son olarakta ; Her horoz kendi çöplüğünde öterken güzeldi ,
oyuncu sayısının yuksek olması hosuma gitti acıkcası tek sorun bizim jupiterli olmamız
onlara uymak imkansız gibi geliyo bana artık biseyler yapmanız lazım yetkililer hani adalet ?
onlara uymak imkansız gibi geliyo bana artık biseyler yapmanız lazım yetkililer hani adalet ?ben jüpiterdenim ve mars oyuncılarının efsun ornları farklı oldugundan bzim itemlermiz onların yanında çöp oldu adamlara 1k zor atıyoruz ltfen dikkate aln ve bizz jüpiterrrrr !!!!! Serveri olarak geri istiyoruz serverimizi biz bize iyidik. Ltfen dikkate alın
Biz jüpiter! bizim harcadığımız emeğin 10 da birini harcayan adamlara alay konusu olacaksak bu oyunu oynamanın ne önemi var! sırf efsunu için 150t verdiğimiz itemleri pazara koyacaksak bu oyunu oynamanın ne önemi var! Madem item yapmak söylediğiniz kadar kolay o zaman editli - editsiz serverleri birleştirin değil mi ! Açıkça söylüyorum utanmasanız onu da yapacaksınız...
Kişisel konuşun bende jüpiterliyim ve bu konuya yazan bir çok kişiden 10 15 katı kadar itemim vardır ama ben sıkıntı çekmedim bu birleşmeden birikmiş param ile gittim serverdan sağlam itemleri aldım yoluma bakıyorum sizde zamanla alırsınız dert etmeyin bu kadar
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 598
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 815
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 661
