HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ya dert ettiğiniz şeye bakın onlarda da kılıç bıçak çiftel az exp koruma gelirse eğer 1 hafta derece kasarsınız kolye yada zırhınızı full 15 15 15 karakter savunması yaparsınız gerisi aynı 5-5 olsun yeter başka birşey lazım değil inanın lazım değil kolye yada zırhınızı 15 15 15 karakter olsun hp sizde olur zaten 3 k hp 20 ok veren pet var kostümde mevcut yapacağınız tek işlem 7 ler 5-5 ve kolye yada zırhını ful 15 15 15 karakter savunması yapmak bu kadar bu kadar kalabalık bir oyun içinde 1 hafta fazladan derece kasmaya değer diye düşünüyorum
Ben marsta oynuyorum. Birleşme olduğundan beri girmedim oyuna ama az çok tahmin ediliyor neler olduğu. Senin dediğin gibi marsta 15-15-15 karakteri tüm itemlerine 1 haftaya getiremessin. Günde 100tmi kasıyosun sen ? Jüpiterin itemlerinin çöp olacağını herkes biliyordu zaten. 1-1de en kralınız gelse benim şimdi açacağım ve 1 haftada kasacağım bir çara denk olmaz. Karakter efsunu her şeyi değiştiriyor çünkü. Önemli olan hp değil savunma. Bide exp koruma yüzüğü geldiğinde sen gelişeceksin ama biz armut mu toplayacağız ? Bizde gelişiyoruz. Zaten 1-0 öndeyiz. Bide destan var. 15e tek vs atıyoruz destanla. Lonca toplayıp 90 level adam kesmeye çalışıyoruz. Sen destanla başa çıkabileceğini mi zannediyorsun. Bide herkesin senin gibi cebinde parası yok. Bence destan tamamen atılmalı. Jüpiter oyuncuları arasında da anket yapılmalı. İsterse onlarda gitmesi lazım. Bide destan oyuncuları itemlerini buraya yığmaya başladı. Oyun çok adaletsiz. Böyle giderse destanı biraz zor atarlar. Zaten emekle aldığımız itemler çöp. 200tlik itemlerin 50t olması ayrı saçmalık. Bide exp koruma olayı var tabi. 7 efsun basılmıyor. Destan oyuncularının acilen gönderilmesi gerekiyor. Bide birleşmede gmleri tebrik eden avanaklar var. Jüpiterden tebrik eden birisini destan adamıyla vssini izlemek istiyorum. 130 savunma olmasına rağmen 6-7k ataıyor adamlar. Biz 5kdan fazla atamıyoruz. Dediğin gibi azrail keserekte bir yere varamassın. Düz mantık gitme bi hesap yap önce. Hesabını yap sonra gel karşıma. Oyuna 0 dan başlayan bir jüpiterin destanlıya yetişmesi için 1 itemine 100t ayırması lazım. Eğer sen çok beğendiysen cebinden karşıla kardeşim. Öyle saçma sapan hesaplarla da forumu boşuna kirletme.
Vala beni bilen bilir jüpiterden günde 100t çıkarmıyorum 100t çıkarıyorsam gerisi nerde paramın oylama falan daha olamaz jüpiter oyuncularına yayıldı bile bu karakter savunmalı itemler geri dönüş yok yani boşuna konu açarsınız bu saatten sonra marslılar için pek problem yok jüpiterlilerde ayak uyduracak işte dediğim gibi
Sorun jüpiter değil zaten. Ben jüpiteri istiyorum zaten. Sorun destan. Artık onlarıda gönderemeyiz veba gibi servere yayıldı adamlar 

Ben marsta oynuyorum. Birleşme olduğundan beri girmedim oyuna ama az çok tahmin ediliyor neler olduğu. Senin dediğin gibi marsta 15-15-15 karakteri tüm itemlerine 1 haftaya getiremessin. Günde 100tmi kasıyosun sen ? Jüpiterin itemlerinin çöp olacağını herkes biliyordu zaten. 1-1de en kralınız gelse benim şimdi açacağım ve 1 haftada kasacağım bir çara denk olmaz. Karakter efsunu her şeyi değiştiriyor çünkü. Önemli olan hp değil savunma. Bide exp koruma yüzüğü geldiğinde sen gelişeceksin ama biz armut mu toplayacağız ? Bizde gelişiyoruz. Zaten 1-0 öndeyiz. Bide destan var. 15e tek vs atıyoruz destanla. Lonca toplayıp 90 level adam kesmeye çalışıyoruz. Sen destanla başa çıkabileceğini mi zannediyorsun. Bide herkesin senin gibi cebinde parası yok. Bence destan tamamen atılmalı. Jüpiter oyuncuları arasında da anket yapılmalı. İsterse onlarda gitmesi lazım. Bide destan oyuncuları itemlerini buraya yığmaya başladı. Oyun çok adaletsiz. Böyle giderse destanı biraz zor atarlar. Zaten emekle aldığımız itemler çöp. 200tlik itemlerin 50t olması ayrı saçmalık. Bide exp koruma olayı var tabi. 7 efsun basılmıyor. Destan oyuncularının acilen gönderilmesi gerekiyor. Bide birleşmede gmleri tebrik eden avanaklar var. Jüpiterden tebrik eden birisini destan adamıyla vssini izlemek istiyorum. 130 savunma olmasına rağmen 6-7k ataıyor adamlar. Biz 5kdan fazla atamıyoruz. Dediğin gibi azrail keserekte bir yere varamassın. Düz mantık gitme bi hesap yap önce. Hesabını yap sonra gel karşıma. Oyuna 0 dan başlayan bir jüpiterin destanlıya yetişmesi için 1 itemine 100t ayırması lazım. Eğer sen çok beğendiysen cebinden karşıla kardeşim. Öyle saçma sapan hesaplarla da forumu boşuna kirletme.
Kesinlikle katılıyorum sana geçen gün 130 lv çarımla 105 lv bir destan oyuncusuna vs yolladım(GeceSessizi nick) sadece merak için.Üzerime takabildiğim kadar savascı atak ve savunmayı taktım(totalde 6 7 lerle beraber çift el dahil 105 savunma oluyor atak 75 oldu) vs e başladık 3 el dedik..
1.Round
Adam kılıc darbesi 3k ruh vuruş 7k siddetli 7k güçlü vurus 4k vurdu bende kaldı 4k hp benim skillerde 6-7 civarı işledi çoğu artık adamda buyu hızı nasılsa ben şamanda tılsım atasıya kadar (7sn dir) ruh vurusu tekrar yedim 1-0 kesti
2.Round
Adam aynı şekil devam etti yine canım dipteyken arka arkaya 12k geldi ben kazandım.
3.Round
Kritik gelmediği için akabinde tekrardan kaybettim.(rakibin vurdugu Damage dısında buyu hızıda çok sağlamdı)
İtemlerini sorma gereği duymadım çünkü jüpiterde oynarken bana en sağlam damage atan savaşcı 4.4 kılıç çevirme idi..(5 parça 5-10 şaman vardı savaşçıda)
7k Ruh vuruşu görünce yuh dedim full sav-atak yapmadan anlayacagınız hiçbir Destan oyuncusu kolay lokma olmayacaktır...
Normalde şaman skilleri savaşçılardan daha hızlı. Ama adamlarda efsun ihtimali çok yüksek. Hem büyü hızı hem kritik hem güç felan çok rahat basabiliyorlar. Ama bizde öyle yapmak çok zor. Eskiden bir turkuaz 1t felandı. Şimdi 300m. Çelik fiyatına düştü. ARtık bendeki toplu itemlerin önemi kalmadı. Herkes 1-1 takılmak zorunda.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 598
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 815
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 661
