farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Jupiterin çilesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan atakantutkun
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Herkese merhaba bildigimiz gibi jupiterle mars serveri birlesti ve simdide mars ın destanla birlesecegini duydum hepimiz biliyoruzki onlarla bizim efsun oranlarımız cok farklı bizim emek verip yaptıgımız itemlerin hepsi çöp oldu. Onlara ayak uydurabilmemiz icin cok emek harcamamız gerek jupiterden gelenlerin daha ugrasacagını sanmıyorum item yapmak icin bu soruna acil bi cozum gerek mesela jupiterden gelenlere bir miktar para verilse hic deilse efsun parası yeni itemler yapmak icin daha iyi olabilir bu sekilde fazla yurumez jupiterden gelenlerin %90 ı bırakır lutfen dikkate alınız ve iyi dusununuz.
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Herkese merhaba bildigimiz gibi jupiterle mars serveri birlesti ve simdide mars ın destanla birlesecegini duydum hepimiz biliyoruzki onlarla bizim efsun oranlarımız cok farklı bizim emek verip yaptıgımız itemlerin hepsi çöp oldu. Onlara ayak uydurabilmemiz icin cok emek harcamamız gerek jupiterden gelenlerin daha ugrasacagını sanmıyorum item yapmak icin bu soruna acil bi cozum gerek mesela jupiterden gelenlere bir miktar para verilse hic deilse efsun parası yeni itemler yapmak icin daha iyi olabilir bu sekilde fazla yurumez jupiterden gelenlerin %90 ı bırakır lutfen dikkate alınız ve iyi dusununuz.

Herşeye bahane bulmayın biraz pozitif düşünün.İlerde İ-Cafe Yüzüğü gelince rahat para kasarsın veya ticarete atılabilrsin.Mesela intikam yüzüğü,yosun v.b gibi şeyler kasıp satabilrsin.
 
Kardesim iyi guzel soyluyosunda harcadıgım o kadar emek toz olup gidicek yeniden kasmak zorunda kalıcam nerde adalet sadece ben deil jupiterden gelenlerin hepsi bu sekilde dusunuyor tmm serverlerin birlesmesi guzel oldu oyuncu sayısı arttı ama bizim o kadar emegimiz ne olucak ?
 
Kardesim iyi guzel soyluyosunda harcadıgım o kadar emek toz olup gidicek yeniden kasmak zorunda kalıcam nerde adalet sadece ben deil jupiterden gelenlerin hepsi bu sekilde dusunuyor tmm serverlerin birlesmesi guzel oldu oyuncu sayısı arttı ama bizim o kadar emegimiz ne olucak ?

Kardeşim bende senin gibi jüpiterdeyim ama böyle bi sıkıntı bulmuyorum nasıl yaptıysan yine yapabilirsin bu dert edilicek birşey değil :) arkadaşında dediği gibi azrail yap intikam sat boss kes(misal ben öyle yapıcam) yani kafaya koyduktan sonra yapılmıcak birşey değil :ka19:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst