HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Şimdi Destan geliyor bütün çarlar orada 130 lv hemen hemen 
Kasılma oranları katakomb faktörü düşen yang oranları efsun kolaylıgı nesne market penceresi (artırma değiştirme fiyatları) daha incelersem illa ki çıkacaktır ,
Şimdi soruyorum
#Jüpiterde kaç tane 130 lv var
#Jüpiterde cebi para dolu kaç user var
#Jüpiterde 6 7 leri tam olan kaç karakter var
Jüpiter 2 yıllık server 2 yıllık birikim ,emek,zaman,para = 0 Sonuc ,herkes varsa cebinden harca değiş itemini efsununu yoksa Marsın Destanın maskarası gibi dolaş ortada alay konusu ol,şuan oyunda geçen diyalog bu :ka24:

Kasılma oranları katakomb faktörü düşen yang oranları efsun kolaylıgı nesne market penceresi (artırma değiştirme fiyatları) daha incelersem illa ki çıkacaktır ,
Şimdi soruyorum
#Jüpiterde kaç tane 130 lv var
#Jüpiterde cebi para dolu kaç user var
#Jüpiterde 6 7 leri tam olan kaç karakter var
Jüpiter 2 yıllık server 2 yıllık birikim ,emek,zaman,para = 0 Sonuc ,herkes varsa cebinden harca değiş itemini efsununu yoksa Marsın Destanın maskarası gibi dolaş ortada alay konusu ol,şuan oyunda geçen diyalog bu :ka24:
valla napıcaz bilmiyorum jupiterden gelenlere bir miktar efsun parası sart oda efsun gelecekmi gelmeyecekmi o sıkıntılarda var tabi
Böle oyunun geregi yok arkadas bune be kaldırın su svnmaları jüpiter gibi olsnlar . En güseli oledi cunku
Şimdi destandaki oyuncuları gördüm yok artık dedirttiler,
İtemleri ilk 5 efsunu full karakter atak ve sav full anlaşılan o ki itemlere kolaylıkla getirilebiliyormuş destanda efsunlar,
Birde 40 buyu savunması veren zırhlara sahipler....
Biz o seviyeye bu şartlarda 3 yıl zorlasak gelemeyiz gelsekte zırhla önde olacaklar,Oyunda 1 hafta içersinde değişiklik/düzeltme vb. olmazsa kesinlikle bırakıcam.
İtemleri ilk 5 efsunu full karakter atak ve sav full anlaşılan o ki itemlere kolaylıkla getirilebiliyormuş destanda efsunlar,
Birde 40 buyu savunması veren zırhlara sahipler....
Biz o seviyeye bu şartlarda 3 yıl zorlasak gelemeyiz gelsekte zırhla önde olacaklar,Oyunda 1 hafta içersinde değişiklik/düzeltme vb. olmazsa kesinlikle bırakıcam.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 598
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 815
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 661
