Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Nixea Bilişim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TMSorcer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 20
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bu Aralar Tüm Bilişim Sanırım Aynı Filesi Kullanıyor Hall Böyle Olunca Files'in Açığını Bulan Olunca

Tüm o Files'ten Kuran Kişilere Zararı Oluyor Ya Biri Çıkıp Sorunsuz Kolay - Orta -TR Tip Files Yazıp

İster Satar İster Paylaşır Direk Bu Ona Kalmış. (Tabi Sorunsuz Hiç Bişi Yoktur.)

Tabi Bu Yandan Bir Düşüncem var Filesi Yazan Kişi 'nin Kendi Sitesinde Upload Olacak Eğer Bir Açık Çıkarsa Oraya Direk Sorunsuz Filesi Eklicek + Bir de Putty Scripti olacak Önce den Kurulu Olan Serverlerdede O Sorunu Otomotik Olarak Çözmesi İçinde Putty Scriptine Eklicek Sorunun Çözümünü.


Tabi Bizimkiside Bir Düşünce

Şimdi Biri Çıkıp Ne Saçmalıyorsun Diyen Olur Belki :)

Ben Sadece Aklımdan Geçeni Söyledim.

851575_126362190881911_254357215_n.png
 
Son düzenleme:
Bu Aralar Tüm Bilişim Sanırım Aynı Filesi Kullanıyor Hall Böyle Olunca Files'in Açığını Bulan Olunca

Tüm o Files'ten Kuran Kişilere Zararı Oluyor Ya Biri Çıkıp Sorunsuz Kolay - Orta -TR Tip Files Yazıp

İster Satar İster Paylaşır Direk Bu Ona Kalmış. (Tabi Sorunsuz Hiç Bişi Yoktur.)

Tabi Bu Yandan Bir Düşüncem var Filesi Yazan Kişi 'nin Kendi Sitesinde Upload Olacak Eğer Bir Açık Çıkarsa Oraya Direk Sorunsuz Filesi Eklicek + Bir de Putty Scripti olacak Önce den Kurulu Olan Serverlerdede O Sorunu Otomotik Olarak Çözmesi İçinde Putty Scriptine Eklicek Sorunun Çözümünü.


Tabi Bizimkiside Bir Düşünce

Şimdi Biri Çıkıp Ne Saçmalıyorsun Diyen Olur Belki :)

Ben Sadece Aklımdan Geçeni Söyledim.

851575_126362190881911_254357215_n.png

Katılıyorum size :ka19:
 
Kardeşim Aldığıma Pişmanım Sana Tek Bunu Söyliyim Bak Olanları Anlatıyorum Ona Göre Düşün.

Oyunu İlk Aldığımda kurulum 15 dk dediler 1 2 saat bekledim.
Herşey Parayı Alana Kadar Güzel Parayı Yatırdıktan sonra ne ilgileniyolar nede bişey yapıyolar.
7/24 değil mübarek 1/2 gibi nezaman girsem açık değiller bak açık olsalar bile zar zor cevap veriyolar nasıl bişey soruyosun sw le ilgili 1 saat sonra cevap geliyor.
Serverde Sıkıntı Oldumu Diyoruz Yardımcı Olabilirmisiniz Adamın Tek Dediği Bilmem Oyun İçi Yardım Paralı
Ben Serveri 2 Aylık Parasını verdim vermez olaydım daha ilk aydan kapattılar okadar navicattta emeğim var sonuçda neymiş diğer müşterilerle karıştırdık sizi düzeltiyoruz diyor şuan 5 gün oldu hala bi iş yapacaklar oyüzden iyi düşün kardeşim kolay gelsin...
 
Teknik destek sıfır ben hala nixea musterisiyim her işimi kendim yapmak zorundayim ve yapabildigimi yapıyorum bilginiz yoksa kesinlikle teknik bilgisi olan bir firma secin derim yoksa bir işiniz yapılsın diye cok beklersiniz ve hiç bir sonucda alamasssiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst