mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Files3- 2013 serverfiles v2 # Pasha37

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Koray'
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 51
  • Görüntüleme Görüntüleme 14K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Türkçe olsa niye böyle bi serverı paylaşıyım :) Bu sf türkçe olsa banko 300 online çekersiniz gerisi sizin yeteneklerinize kalmış

Fazla birşeyi yok ayrıca multi dil ile Türkçe,İngilizce,Almanca ekli questleri incelerseniz farkedersiniz zaten ordan ek olarak Türkçe ekleyebilirsiniz benim ne yazıkki vaktim yok:)

Mysql vs :) oyun dosyaları alt tabanı türkçeleştirmek lazım oyundaki görüntüyü değil sadece pazartesi boşum bi bakayım filese.
 
Pasha Türkçeleştirip paylaşırsan forumun en iyi filesi.Zor deyip geçme bence imkansız diye birşey yok bende yardımcı olurum.Eminim birkaç çıkarcı Türkçeleştirip paylaşıcak dediğim gibi forumun bu seneki en iyi filesi.
Çıkarcı derken hayırdır? Başkası bu Server Files'i Türkçeleştirip paylaşınca çıkarcı mı oluyor? Zaten 1 hafta önce yabancı forumda paylaşılmış. Adamda bilmeyenler için gelip burada konu açtı paylaştı eyvallah. Bunu sende yapabilirsin bende ya da bir başkası. Türkçeleştirip paylaşabilirler sonuçta sizin bir emeğiniz yok. Bunun çıkarcılıkla uzaktan yakından alakası yok boş boş konuşuyorsun. Saçma sapan konuşma.
 
Çıkarcı derken hayırdır? Başkası bu Server Files'i Türkçeleştirip paylaşınca çıkarcı mı oluyor? Zaten 1 hafta önce yabancı forumda paylaşılmış. Adamda bilmeyenler için gelip burada konu açtı paylaştı eyvallah. Bunu sende yapabilirsin bende ya da bir başkası. Türkçeleştirip paylaşabilirler sonuçta sizin bir emeğiniz yok. Bunun çıkarcılıkla uzaktan yakından alakası yok boş boş konuşuyorsun. Saçma sapan konuşma.

Ağzının içinde lafı geveleyip durma anladık sen de Türkçeleştirip paylaşacak olanlardansın.O adamın emeği ne olucak sen alıcaksın questleri çeviriden Türkçe çevir ekle bumu emek.Sen buna emek diyorsan hiç yapma daha iyidir.O işte bir emeğin olmasını istiyorsan ne yap biliyormusun questin içeriğini öğren sonra o questi yada o sistemi sil kendin yap Türkçe buna emek derim ben.Çoluk çocukla uğraşıyoruz.Marifetin varsa forumda tartışamam kimseyle skype >> turk_m_2@hotmail.com ayıktıysan buyur gel.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst