HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Türkçe olsa niye böyle bi serverı paylaşıyımBu sf türkçe olsa banko 300 online çekersiniz gerisi sizin yeteneklerinize kalmış
Fazla birşeyi yok ayrıca multi dil ile Türkçe,İngilizce,Almanca ekli questleri incelerseniz farkedersiniz zaten ordan ek olarak Türkçe ekleyebilirsiniz benim ne yazıkki vaktim yok![]()
Mysql vs
oyun dosyaları alt tabanı türkçeleştirmek lazım oyundaki görüntüyü değil sadece pazartesi boşum bi bakayım filese.Çıkarcı derken hayırdır? Başkası bu Server Files'i Türkçeleştirip paylaşınca çıkarcı mı oluyor? Zaten 1 hafta önce yabancı forumda paylaşılmış. Adamda bilmeyenler için gelip burada konu açtı paylaştı eyvallah. Bunu sende yapabilirsin bende ya da bir başkası. Türkçeleştirip paylaşabilirler sonuçta sizin bir emeğiniz yok. Bunun çıkarcılıkla uzaktan yakından alakası yok boş boş konuşuyorsun. Saçma sapan konuşma.Pasha Türkçeleştirip paylaşırsan forumun en iyi filesi.Zor deyip geçme bence imkansız diye birşey yok bende yardımcı olurum.Eminim birkaç çıkarcı Türkçeleştirip paylaşıcak dediğim gibi forumun bu seneki en iyi filesi.
Costüm Sistemi official değil.sw deki bütün sistemler yüksek ihtimal official birdeyişle orjinal ama nokta kadar biyer bile türkçe deil epey zaman alır birisi kalkıp tr leştşrmeye kalkarsa
Çıkarcı derken hayırdır? Başkası bu Server Files'i Türkçeleştirip paylaşınca çıkarcı mı oluyor? Zaten 1 hafta önce yabancı forumda paylaşılmış. Adamda bilmeyenler için gelip burada konu açtı paylaştı eyvallah. Bunu sende yapabilirsin bende ya da bir başkası. Türkçeleştirip paylaşabilirler sonuçta sizin bir emeğiniz yok. Bunun çıkarcılıkla uzaktan yakından alakası yok boş boş konuşuyorsun. Saçma sapan konuşma.
Ağzının içinde lafı geveleyip durma anladık sen de Türkçeleştirip paylaşacak olanlardansın.O adamın emeği ne olucak sen alıcaksın questleri çeviriden Türkçe çevir ekle bumu emek.Sen buna emek diyorsan hiç yapma daha iyidir.O işte bir emeğin olmasını istiyorsan ne yap biliyormusun questin içeriğini öğren sonra o questi yada o sistemi sil kendin yap Türkçe buna emek derim ben.Çoluk çocukla uğraşıyoruz.Marifetin varsa forumda tartışamam kimseyle skype >> turk_m_2@hotmail.com ayıktıysan buyur gel.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 259
- Görüntüleme
- 35K
- Cevaplar
- 113
- Görüntüleme
- 14K
- Sabit
Altın Konu
Anka2 Project SF | 2025
- Cevaplar
- 2K
- Görüntüleme
- 164K
