berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

OyunKur.org Nasıl Bilirsiniz..?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan lERR0Rl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 659

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar OyunKur adlı firma'dan Metin2 sunucusu almayı planlıyorum fakat bu firma hakkındaki görüşlerinizi almak istedim.. ;

1- Güvenilir mi?
2- İlgili mi?
3- Müşterileri memnun ediyor mu?
4- Parayı aldıktan sonra sunucuları kapatma gibi bir alışkanlığı var mı?

Bu sorularımı cevaplarsanız ve benim düşüncelerimin gelişmesine yardımcı olursanız teşekkür ederim.. :)
 
1- Güvenilir mi? Fikri Abiye Güveniyorum , Bu Sektörde Yeni Bir Cag Başlatcagına İnanıyorum.
2- İlgili mi? Fikri Abi Yaşı Geregi Biraz Geç Cevap Verebilir ,
3- Müşterileri memnun ediyor mu? Fikri Abi Şuana Kadar Kimseyi Magdur Etmemek İçin İntel Makina Alıcaktı Metin2de Lag Yapmıyormus.
4- Parayı aldıktan sonra sunucuları kapatma gibi bir alışkanlığı var mı? Öle Birşey Olmıcagından Adım Gibi Eminim.

Bu Arada , Filesleride Kendilerine Ait . 3015 Numaralı YS Belgesine Mevcutlar Fakat , TİB ' De Bu Hafta Yayınlanmasını Bekliyorlar . Yayınlanıncada Turkmmoda Rank Alıcaklar.
 
1- Güvenilir mi? Fikri Abiye Güveniyorum , Bu Sektörde Yeni Bir Cag Başlatcagına İnanıyorum.
2- İlgili mi? Fikri Abi Yaşı Geregi Biraz Geç Cevap Verebilir ,
3- Müşterileri memnun ediyor mu? Fikri Abi Şuana Kadar Kimseyi Magdur Etmemek İçin İntel Makina Alıcaktı Metin2de Lag Yapmıyormus.
4- Parayı aldıktan sonra sunucuları kapatma gibi bir alışkanlığı var mı? Öle Birşey Olmıcagından Adım Gibi Eminim.

Bu Arada , Filesleride Kendilerine Ait . 3015 Numaralı YS Belgesine Mevcutlar Fakat , TİB ' De Bu Hafta Yayınlanmasını Bekliyorlar . Yayınlanıncada Turkmmoda Rank Alıcaklar.

Yorumunuz için teşekkürler OyunKur ' a bende güveniyorum sağlam bir firmaya benziyor zaten Fikri Abi nin konuşmasından belli iyi güzel bir abi olduğu.... :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst