berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

2. Bug Beleş Seprom Beslemesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan emothep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 54
  • Görüntüleme Görüntüleme 14K
emothep 2 gemıde nıye hamede guclendırıcısı olması lazım sadece 1 cısınde olsa olmazmı yenı hesabta ???

2. gemiye alın mutlaka. asıl gemizde olmasada olur fakat seri seri yapamazsınız.
Hammadde güçlendiricisi pek pahalı bişey değil zaten.
Bu arada 2. gemideki sepromu 1500 altına düşürmeyin ki tekrar doldurmak kolay olsun.
 
emot hep saolsın kardesım cok yardımcı oluyon vıdeoya gerek kalmadı sorularıma cvp buldum ayrıca bısey merak ettım promerıum dada işe yarıyomu ıyı kredı kasarız :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst