mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

2. Bug Beleş Seprom Beslemesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan emothep
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 54
  • Görüntüleme Görüntüleme 14K
emothep saolsın boyle bısey paylastıgın ıcın ama sana sorularım var

1. kendı gemımızı yenı actıgımız gemının deposu dolana dekmı patlatmamız lazım yenı actıgımız gemının deposu doldugunda kendı gemımızı patlatmaya gerek kalmıycak degılmı ?

2. golıat olsa gemım mesela 3000 ambar 800 den fazla seprom duser degılmı ?

3.bıde guclendırıcı işini anlamadım yenı actıgımız hesab nasıl kendı kendıne kendı ambarını sepromla doldurcak.

4. video koysan super olurdu lutfen vıdeo koy rıcam cunkı cok karısık geldı beynım durdu :D

sımdıden tesekurler emothep
 
emothep saolsın boyle bısey paylastıgın ıcın ama sana sorularım var

1. kendı gemımızı yenı actıgımız gemının deposu dolana dekmı patlatmamız lazım yenı actıgımız gemının deposu doldugunda kendı gemımızı patlatmaya gerek kalmıycak degılmı ?

2. golıat olsa gemım mesela 3000 ambar 800 den fazla seprom duser degılmı ?

3.bıde guclendırıcı işini anlamadım yenı actıgımız hesab nasıl kendı kendıne kendı ambarını sepromla doldurcak.

4. video koysan super olurdu lutfen vıdeo koy rıcam cunkı cok karısık geldı beynım durdu :D

sımdıden tesekurler emothep

video çekmeyi düşünüyorum.
anlamadığın yerlere gelirsek.
1- hayır ambar dolana karadar patlatmanıza gerek yok. yeni gemide 1500 fln seprom olsa yeter. daha sonra bu yeni gemiyi radyasyonda patlatıp tamir olup kendi çöpümüzü alıcaz bunu sık sık yapınca ambardaki seprom sürekli artacak.artamasını sağlayan şey işe hammadde güçlendirici.
3000 sepromda 550-600 civarı seprom geleceğini düşünüyorum.
leonov vip + ambar genişletici ile 4000 oluyor deposu 19 lvl gemiye 600 civarı seprom geliyor.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst